دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

اولین عمل جراحی حلقه لگنی به صورت بسته



 

 

 

عمل جراحی

 

 

برای نخستین بار در كشور عمل شكستگی حلقه لگنی در ناحیه ساكروم بدون باز كردن محل و به صورت بسته در بیمارستان میلاد انجام شد.

دكتر مهرداد منصوری، رئیس این تیم جراحی با بیان این مطلب گفت: این عمل بدون نیاز به باز كردن محل شكستگی و به صورت بسته و با استفاده از سی آروم و تخت رادیو لورسنت انجام شد.

به گفته وی در این روش منحصر به فرد شكستگی ساكروم در ناحیه لگن توسط دو عدد پیچ و مهره های اول و دوم ساكروم تثبیت شدند.

وی اظهار كرد: این برای نخستین بار در كشور است كه از پیچ های اپلیوساكرال در مهره های اول و دوم ساكروم به صورت بسته و با هدایت فلوروسكوپ در اتاق عمل استفاده می شود.

وی تصریح كرد: متاسفانه به علت كمبود تجهیزات، برخی اعمال جراحی نوین در این ناحیه قابل انجام نبود كه خوشبختانه با تهیه تخت رادیولورسنت كه با همت صنعتگران مبتكر داخلی در كشور طراحی و تولید شد، انجام این اعمال جراحی امكان پذیر شد.

وی تاكید كرد: با در اختیار گرفتن این تخت ویژه از این پس قادر به انجام موارد پیچیده تری از شكستگی های این ناحیه هستیم..../تحلیل:جام جم


ویدیو مرتبط :
عمل جراحی بسته چیست؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

(تصاویر) اولین حضور آنجلیناجولی در مقابل دوربین بعد از عمل جراحی



(تصاویر) اولین حضور آنجلیناجولی در مقابل دوربین بعد از عمل جراحی

در اولین شب اکران "جنگ جهانی زد" در لندن، بازیگران این فیلم روی فرش سیاه افتتاحیه ظاهر شدند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، یکشنبه دوم ژوئن اولین شب نمایش عمومی "جنگ جهانی زد" با پهن شدن فرش سیاه به جای فرش قرمز صورت گرفت.

در این برنامه آنجلینا جولی، برد پیت و دو پسرشان با هم همراه شدند. این نخستین حضور جولی در برابر دوربین عکاسان پس از عمل جراحی سنگینی است که او سه ماه پیش انجام داد.

دیگر بازیگران این فیلم یعنی میرل انوس و پیتر کاپالدی در کنار کارگردان فیلم مارک فارستر و دید الیسون تهیه‌کننده از جمله شرکت کنندگان در این برنامه بودند که با طرفدارانشان عکس گرفتند و به آنها امضا دادند.

آنجلینا جولی ماه پیش خبر جراحی خود را در نشریه نیویورک تایمز منتشر کرد و همسرش پس از آن در یک اطلاعیه آن را تصمیمی قهرمانانه نامید و گفت او و فرزندانشان برای وی آرزوی زندگی طولانی با سلامتی دارند. جولی به دلیل احتمال بالای ابتلا به سرطان مجبور به انجام جراحی شده بود. پیت در مراسم دیشب که اولین حضورشان در جمع بود گفت همسرش تصمیمی هوشیارانه برای اطمینان دادن به فرزندانشان گرفت.

جولی نیز در مصاحبه با بی بی سی اعلام کرد به سینما باز می‌گردد و از همه حمایتی که از او شده سپاسگزار است. او گفت امیدوار است بتواند با این تصمیم به زنان دیگری که با این خطر روبرو هستند، کمک کرده باشد.

کارگردان فیلم دیشب اعلام کرد احتمال دارد که "جنگ جهانی زد" دنباله‌ای نیز داشته باشد و حتی احتمال سه‌گانه کردن این فیلم نیز وجود دارد.

مراسم دیشب با اجرای موسیقی توسط گروه موفق "میوز" همراه بود که موسیقی فیلم را نیز اجرا کرده‌اند.

تصاویرآنجلیناجولی بعدازعمل جراحی,تصاویر برد پیت با انجلینا

 

تصاویرآنجلیناجولی بعدازعمل جراحی,تصاویر برد پیت با انجلینا

 

تصاویرآنجلیناجولی بعدازعمل جراحی,تصاویر برد پیت با انجلینا

 

تصاویرآنجلیناجولی بعدازعمل جراحی,تصاویر برد پیت با انجلینا

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

تصاویرآنجلیناجولی بعدازعمل جراحی,تصاویر برد پیت با انجلینا

 

 

فرارو