دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری تا قبل از عید فطر



 

 

 

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری سال 1389تا پایان هفته جاری و قبل از عید فطر خبر داد و گفت: در این آزمون حدود 510 هزار نفر پذیرفته می شوند که در زمانهای مشخص برای ثبت نام به دانشگاههای محل پذیرش باید مراجعه کنند.

محمد حسین سرورالدین در گفتگو افزود: از میان تمامی شرکت کنندگان در آزمون سراسری تقریبا نزدیک به 510 هزار نفر پذیرش می شوند.

وی اظهارداشت: اگر این تعداد ظرفیت بیشتر از خروجی های امسال آموزش و پرورش است به این معنی است که اگر پشت کنکوریها نباشند با این تعداد ظرفیت مشکل جا برای قبولی داوطلبان نداریم.

حسین توکلی - معاون سازمان سنجش نیز پیش از این  گفته بود: کارنامه نهایی آزمون سراسری نیمه دوم مهر ماه 1389 منتشر می شود.

وی همچنین از اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های نیمه متمرکز کنکور سراسری دهه اول مهرماه خبرداده بود.

همچنین بر اساس اعلام سازمان سنجش، در صورت درخواست دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، تکمیل ظرفیت برای برخی از رشته های تحصیلی آزمون سراسری سال 1389 نیمه دوم مهر ماه اعلام می شود.

کنکور سراسری سال 1389 با رقابت تعداد یک میلیون و 286 هزار و 813 شرکت کننده برگزار شد...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
اعتراف مفتی های وهابی به اشتباه در اعلام عید فطر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان انتشار نتایج نهایی کنکور سراسری، ارشد و دکتری اعلام شد



نتایج نهایی کنکور سراسری، ارشد و دکتری

زمان انتشار نتایج نهایی کنکور سراسری، ارشد و دکتری اعلام شد

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور زمان انتشار نتایج نهایی کنکورهای سراسری 92، کنکور کارشناسی ارشد و کنکور نیمه متمرکز دکتری 92 را اعلام کرد.

به گزارش مهر، دکتر ابراهیم خدایی درباره اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری 92 گفت: نتایج این کنکور در روز 21 شهریورماه منتشر می شود.

وی اظهار داشت: همچنین نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 92 تا اواخر این هفته بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانیwww.sanjesh.org قرار می گیرد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اواخر هفته بعد از آن یعنی تقریبا تا 15 شهریور ماه نیز نتایج نهایی کنکور دکتری نیمه متمرکز به اطلاع داوطبان خواهد رسید./مهر