دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

استقاده از نقشه سایت برای ارتقای رتبه سایت



موتورهای جستجو, نقشه برداری, ترفندهای اینترنت

 

مقدمه ویرایشگر: راه دیگر برای خوانده شدن سریعتر سایت تان برای موتورهای جستجوگر، ساخت نقشه عنکبوتی سایت برای موتورهای جستجوگر می باشد که به هر صفحه در وب سایت تان لینک می دهد. توجه کنید نقشه سایت با نقشه عنکبوتی سایت تقاوت دارد و مردم غالبا این دو مقوله را با هم اشتباه می گیرند. مقاله نقشه سایت و نقشه عنکبوتی سایت را بخوانید

چه صفحه ای در سایت تان بیشترین اهمییت را دارد؟ صفحه محصولات؟ صفحه تماس با ما؟ یا صفحه سفارش محصول؟ هرکدام از اینها که هست صفحه نقشه سایت یکی از مهترین صفحات سایت شما می باشد.

نقشه سایت راهنمایی برای بازدید کنندگان می باشد. این صفحه شامل لینک هایی به همه صفحات سایت می باشد و به بازدید کنندگان شمایی کلی از ساختار وب سایت تان را ارائه می دهد.

بر روی لینک های زیر کلیک کنید تا متوجه شوید منظور از نقشه سایت خوب چه می باشد:

 

http://www.google.com/sitemap.html

http://www.axandra.com/sitemap.htm

 

چنانچه سایت شما هنوز دارای نقشه سایت نمی باشد، باید نقشه وب سایتی برای آن بسازید. تنها کافی است لیستی از لینکهای فرمت شده به تمام صفحات وب سایت تان را در صفحه ای قرار دهید.

 

1. چنانچه سایت تان را به موتورهای جستجوگر معرفی می کنید، به جای صفحه اصلی سایت، نقشه سایت تان را معرفی کنید. نقشه سایت شامل کلیه لینک های مهم به تمام صفحات وب سایت تان می باشد. اینکار به موتورهای جستجوگر این امکان را می دهد تا کلیه صفحات وب سایت تان را براحتی بخوانند.

چنانچه موتور جستجوگری نیاز داشته باشد تا صفحه اصلی سایت معرفی شود، اطمینان حاصل کنید که صفحه اصلی سایت تان شامل لینکی به نقشه سایت می باشد.

 

2. نقشه سایت این امکان را به شما می دهد تا از عبارات کلیدی در توصیف متن لینک هایتان به صفحات مهم سایت استفاده نمایید. بسیاری از موتورهای جستجوگر، چنین صفحاتی را در رتبه بالاتری نسبت به لینک هایی با کلمات کلیدی قرار می دهند.

 

3. بسیاری از مردم نمی توانند بفهمند که در وب سایت دنبال چه چیزی می گردند. چنانچه شما در کلیه صحفات وب سایت تان لینکی برجسته به نقشه سایت قرار دهید به بینندگان تان برای یافتن آنچه که نیاز دارند کمک کرده اید.

یکی از ساختارهای خوب برای نقشه سایت این است که در ابتدا پاراگرافی از توصیف شرکت، محصولات، و فلسفه و آرمان های شرکت بیاورید، سپس لیستی از لینک های فرمت شده به انظمام توصیف کوتاهی از هر لینک.

بطور خلاصه، یک نقشه سایت به بینندگان تان و موتورهای جستجوگر کمک خواهد تا صفحاتی که بیشترین اهمییت را در وب سایت تان دارند را بیابند. به این سادگی از شانسی که در اختیارتان با این ابزار ساده قرار داده شده است تا رتبه سایت تان را در موتورهای جستجوگر بهبود دهید نگذرید.

منبع:noyasystem.com


ویدیو مرتبط :
افزایش بازدید سایت با استقاده از دکمه g+1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرچم و نقشه ایران روی یك سایت رسمی در فلوریدا



 

 

 

پرچم و نقشه ایران روی یك سایت رسمی در فلوریدا

 

یك سایت متعلق به یك شهر كوچك ساحلی در فلوریدا آمریكا از سوی هكرهایی كه ادعا می شود ایرانی هستند هك شده است.

به نقل از شبكه فاكس نیوز آمریكا سایت شهر كوچك " هیلسبورو " و جامعه میامی شمالی آمریكا در هفته گذشته هك شده است.

بنا به اعلام گردانندگان این سایت این سایت در هفته گذشته هك شد ولی مدیران سایت موفق شدند روز جمعه مشكل را حل كنند ، اما هكرها بار دیگر این سایت را از روز شنبه هك كردند.

این سایت متعلق به شهر كوچك ساحلی هیلسبورو است . هكرها نقشه و پرچم ایران را روی سایت قرار داده اند و بر روی نقشه ایران نوشته اند MCSM Iran Hacking""

مسئولان این سایت اعلام كرده اند كه هنوز نمی دانند كه آیا هك این سایت از سوی هكرهای آمریكایی بوده و برای شوخی پرچم و نقشه ایران را روی سایت قرار داده اند یا اینكه هكرها واقعا ایرانی بوده اند.

گفتنی است هم اكنون (روز چهارشنبه 19 ژانویه ) مشكل این سایت حل شده و این سایت در دسترس كاربران قرار گرفته است...../تحلیل:عصرایران