دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

از خانه در کلاس های معروفترین دانشگاه های دنیا شرکت کنید


اگر از کسانی باشید که علاقه به یاد گرفتن داشته باشید احتمالا این سوال به ذهنتان رسیده است که مثلا فلان موضوع در دانشگاه استنفورد چگونه آموزش داده می‌شود؟




 صبح بخیر: اگر از کسانی باشید که علاقه به یاد گرفتن داشته باشید احتمالا این سوال به ذهنتان رسیده است که مثلا فلان موضوع در دانشگاه استنفورد چگونه آموزش داده می‌شود؟ یا آرزو می‌کردید موضوعی را در دانشگاه Yale مورد بررسی قرار می‌دادید. البته این امکان وجود دارد که به آمریکا سفر کنید و از این منابع آموزشی استفاده کنید. اما کمی صبر کنید. بدون اینکه از کشور خارج شوید می توانید از منابع آموزشی بسیار غنی و رایگان دانشگاه‌های معتبر دنیا استفاده کنید.
 
iTunes U را می‌توان محصولی (رایگان) از اپل دانست که در آن منابع آموزشی بسیاری از استنفورد Yale آکسفورد MIT و بسیاری از نام‌های آشنای دیگر موجود است. در iTunes U می توانید در دوره رایگان تولید نرم افزار برای iPhone از دانشگاه استنفورد شرکت کنید و یا در دوره آموزش زبان فرانسه از open university و یا در دوره های دروس تاریخ و حتی علوم پایه شرکت کنید.

 تعداد موضوعات ارائه شده بسیار زیاد و متنوع است و می تواند خوراک بسیار خوب و با کیفیتی در اختیار همه اقشار علاقه‌مند به یادگیری قراردهد.

هر چند برای ما که از اینترنت نه چندان پر سرعتی استفاده می کنیم دانلود کردن این فایل ها با سختی های فراوانی همراه است اما کیفیت کار به حدی است که ارزش به دوش کشیدن این زحمت را دارد.

مثلا اگر درس اول از دوره آموزش برنامه نویسی برای iPhone از دانشگاه استنفورد را دانلود کنید، می بینید که کیفیت صدا و تصویر بسیار عالی است و می توان گفت که شما در استنفورد در حال گذراندن دوره آموزشی هستید.


ویدیو مرتبط :
معروفترین موتورسواران دنیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محیط کار 15 شرکت موفق دنیا +عکس


در این مطلب، 15 دفترکار که طراحی های ویژه و منحصر به فرد دارند را برایتان انتخاب کرده ایم. در ادامه با ما همراه باشید.