دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

ارزشیابی نمره ای از دوره راهنمایی برداشته می شود



 

 

 

 

راهنمایی

 

 

 مدیرکل دفتر دوره راهنمایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ارزشیابی نمره ای در دوره راهنمایی از سال 91 برداشته می شود گفت: در حال تعریف مدل جدید برای ارزشیابی توصیفی دانش آموزان در دوره راهنمایی هستیم.

منوچهر فضلی خانی با بیان این مطلب افزود: هم اکنون نحوه ارزشیابی از دانش آموزان دوره ابتدایی تا مقطع سوم ابتدایی به شکل توصیفی است که تا پایان پایه پنجم ابتدایی ادامه دارد.

طرح ارزشیابی توصیفی که بر اساس آن به جای نمره، وضعیت کیفی تحصیلی دانش آموزان در کارنامه ارائه می شود در دوره ابتدایی در حال اجرا است.

مدیرکل دفتر راهنمایی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: قطعا تا سال 1391 نحوه ارزشیابی در دوره راهنمایی نیز مطابق آنچه که در دوره ابتدایی در حال انجام است تغییر می یابد.

فضلی خانی درباره اینکه آیا ارزشیابی در دوره راهنمایی همچون دبستان به شکل کاملا توصیفی است گفت: خیر، قطعا ارزشیابی در این دوره تفاوتهایی با ارزشیابی توصیفی در مقطع ابتدایی دارد اما دارای وجوه مشترکی هم هست.

مدیرکل دفتر راهنمایی وزارت آموزش و پرورش گفت: هم اکنون در حال طراحی ارزشیابی جدید در دوره راهنمایی هستیم که تا دو سال آینده اجرا می شود...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
دوره بیست تا سی: مربی یا راهنمایی پیدا کنید.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روز واحد مرکزی خبر: فروش کتابهای درسی دوره راهنمایی و دبیرستان از امروز



 

 

فروش کتاب

 

 

واحد مرکزی خبر: فروش کتابهای درسی دوره راهنمایی و دبیرستان از امروز در1200کتابفروشی تهران اغاز شد

مدیرکل چاپ و توزیع کتاب های درسی گفت: قیمت کتاب ها تک نرخی و بر اساس قیمت پشت جلد است که این قیمت ها باید در کتاب فروشی ها در معرض دید خریداران قرار گیرد.

احمد حسینی افزود: کتاب های دوره ابتدایی از طریق مدارس در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است و کتاب های دوره فنی حرفه ای و کاردانش نیز از 25شهریور در هنرستان ها توزیع می شود.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان تهرانی در صورت بروز هرگونه مشکل در خرید و توزیع کتاب های درسی می توانند با شماره تلفن 88827778 تماس بگیرند و موضوع را اطلاع دهند..../تحلیل:عصرایران