دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

احمقانه ترین سوالات درyahoo answers



 

 

 

احمقانه ترین سوالات درyahoo answers


هرچند می‌توان حدس زد که تعدادی از آنها به عمد این طور مطرح شده‌اند. با جمع‌آوری تعدادی از این سوالات و پاسخ‌های طنزآمیز به آنها مطلب جالبی تهیه کرده است که در ادامه می‌خوانید.


1 ـ من تنها ماشینم رو فروختم تا بتونم پول بنزین رو فراهم کنم. اما این چند روز قیمت بنزین پایین اومده. به نظر شما الان چطوری می‌تونم ماشینم رو پس بگیرم؟

ما خیلی سعی کردیم با این پدیده تماس بگیریم، اما ظاهراً کامپیوترش رو فروخته بود تا هزینه اینترنت رو فراهم کنه !

 

احمقانه ترین سوالات درyahoo answers

 

2 ـ من می‌خواستم امتحان کنم آیا کامپیوترم می‌تونه کارت اعتباریم رو بخونه یا نه؟ برای همین اونو داخل سی‌دی رام گذاشتم. اما سی‌دی رام گیر کرد و الان نمی‌دونم چطور باید بازش کنم؟

سی‌دی رام شما مشکلی نداره، فقط منتظره که کارمزد اسکن کارت اعتباری رو پرداخت کنین. سعی کنین هرطور می‌شه کارت عابر بانکتون رو به پورت USB وصل کنین!

 

احمقانه ترین سوالات درyahoo answers

 

3 ـ موس من هر موقع از روی میز بلندش می‌کنم از کار می‌افته، من مطمئنم مشکل از سیستم عامل نیست. چون هم در ویستا و هم در لینوکس این مشکل وجود داره.

برای حل این مشکل کارت اعتباریتون رو داخل سی‌دی رام گذاشته و با لحن احترام‌آمیز به کامپیوترتون بگین که دوست دارین موستان به Logitech Air ارتقا پیدا کنه!

 

احمقانه ترین سوالات درyahoo answers

 

4 ـ من 2 تا نارنگی با فاصله زمانی 2 ساعت از هم خوردم. چه اتفاقی برام می‌افته؟

این بستگی به این داره که این 2 تا نارنگی هسته هم داشتن یا نه؟ اگه هسته‌شون رو هم خوردین، سعی کنین تا 2 هفته از خوردن خاک و آب پرهیز کنین!

 

احمقانه ترین سوالات درyahoo answers

 

5 ـ جایی وجود داره که بشه به صورت آنلاین سوال پرسید؟ مثلاً اگه تو یاهو باشه خیلی خوبه.

ما از شما عاجزانه می‌خوایم که اگه همچین جایی پیدا کردین، به ما هم بگین.

 

احمقانه ترین سوالات درyahoo answers

 

6 ـ آیا راه‌حلی هست که بشه دو دو تا رو مساوی 5 کرد؟

 

 



ویدیو مرتبط :
سوالات احمقانه قبل از سر بریدن یک اسیر+18

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تلفن 09627 از امروز آماده پاسخگویی به سوالات مردم درزمینه سوخت است



 

 

تلفن 09627 از امروز آماده پاسخگویی به سوالات مردم درزمینه سوخت است

 

وزارت نفت:

تلفن 09627 از امروز آماده پاسخگویی به سوالات مردم درزمینه سوخت است

تهران - معاون وزیر نفت ومدیرعامل شركت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام كرد: مردم می توانند هر روز از ساعت 8 صبح تا 21 شب برای آگاهی از چگونگی دریافت و قیمت فرآورده های نفتی با شماره تلفن 09627 تماس بگیرند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبكه اطلاع رسانی وزارت نفت؛ این سامانه شماره تلفن پنج رقمی برای پاسخگویی به پرسش های مردم در زمینه نحوه توزیع و قیمت فرآورده های نفتی از ساعت 8 صبح امروز در شركت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی راه اندازی می‌شود.

'علیرضا ضیغمی' تصریح كرد: مردم می توانند هر روز از ساعت 8 صبح تا 21 شب برای آگاهی از چگونگی دریافت و قیمت فرآورده های نفتی با شماره تلفن 09627 تماس بگیرند.

وی افزود: امكانات لازم برای برقراری ارتباط مردمی با این سامانه ارتباطی ایجاد شده و كارشناسان شركت ملی پالایش و پخش آمادگی پاسخگویی به پرسش های مردم را بوسیله این خط ارتباطی دارند.

مدیرعامل شركت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با تأكید بر آمادگی جایگاههای شركت ملی پخش برای عرضه فرآورده های نفتی گفت: امكانات سخت افزاری و نرم افزاری لازم در همه جایگاههای عرضه بنزین و گازوئیل كشور با هدف عرضه سه نرخی این فرآورده ها فراهم شده است.

ضیغمی با بیان اینكه بر اساس مصوبه دولت، گازوئیل در بخش حمل و نقل به ازای هر لیتر با نرخ 150 و 350 تومان عرضه می‌شود، گفت: سهمیه سوخت در نظر گرفته شده برای خودروهای دیزلی از اول دی ماه به حساب آنها ریخته می شود.

وی تصریح كرد: همچنین بر اساس این مصوبه، ماهانه 60 لیتر بنزین سهمیه ای با نرخ 400 تومان به مردم عرضه می شود و این میزان سهمیه نیز در صورت استفاده نشدن در كارت هوشمند سوخت وسایل نقلیه ذخیره خواهد شد و مردم می توانند در صورت نیاز این میزان سهمیه را با نرخ 400 تومان مصرف كنند.

معاون وزیر نفت گفت: از زمان اعلام رسمی اجرای قانون هدفمند كردن یارانه ها در كشور با توجه به اطلاع رسانی خوب و برگزاری دوره های توجیهی برای جایگاه داران از سه ماه گذشته تاكنون هیچ مشكلی در جایگاه ها برای عرضه سوخت مردم ایجاد نشده است.

ضیغمی با تأكید بر آمادگی شركتهای زیرمجموعه شركت ملی پخش برای تأمین سوخت مورد نیاز مردم در كشور، گفت: همه استانداریها و فرمانداری های سراسر كشور و 37 منطقه زیرمجموعه شركت ملی پخش، آمادگی پاسخگویی به سوالات و حل مشكلات مردم در زمینه اعمال نرخ جدید فرآورده های نفتی را دارند.

ضیغمی با تأكید بر تأمین بنزین مورد نیاز كشور در داخل گفت: هم اكنون بخشی از بنزین مورد نیاز كشور از مجتمع های پتروشیمی دریافت و بقیه آن در پالایشگاه تولید می شود و هیچ مشكلی در زمینه تأمین مورد نیاز كشور وجود ندارد.

وی تأكید كرد: بنزین، نفت گاز و دیگر فرآورده های نفتی كشور به اندازه كافی در انبارهای نفت ذخیره سازی شده است و مشكلی برای توزیع این فرآورده ها در كشور وجود ندارد....../تحلیل:ایرنا