دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

ابداع شیر آبی که دستها را خشک می‌کند



ابداع شیر آبی که دستها را خشک می‌کند

یک شرکت سازنده خشک‌کن‌های دست انگلیسی در ابداع جدید خود شیر آبی تولید کرده که علاوه بر ارائه آب همچنین می‌تواند دستها را پس از شست‌وشو خشک کند.

در حال حاضر سیستم‌های شست‌وشوی دست در بسیاری از رستورانها وجود داشته که از یک خشک‌کن در کنار شیر آب برخوردارند، اما اختراع جدید شرکت «دایسون» هر دو کار را از طریق یک مکانیزم جالب و مدرن انجام داده که برای هر دستشویی بطور جداگانه قابل استفاده است.

این سیستم آب را از زیر یک شیر سرازیر می‌کنند. پس از پایان شست‌وشو، یک حسگر دیگر دستان فرد را که به شکل باز در زیر دو مجرا قرار گرفته، شناسایی می‌کند. دستها سپس با هوای گرم منتشر شده از نازلهای هوا در پایه هر مجرا خشک می‌شوند.

با این فناوری، فرد می‌تواند یکجا دستان خود را شسته و خشک کند./ایسنا

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
تاثیر شیر خشک و شیر مادر بر چاقی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چند نکته برای انتخاب شیر خشک



 

 

چند نکته برای انتخاب شیر خشک

 

شیر خشک همه منافع تغذیه‌ای شیر مادر را ندارد،‌اما برای والدینی که نمی‌توانند یا نمی‌خواهند نوزادشان را با شیر مادر تغذیه کنند، چاره‌ساز است.

 

رعایت این توصیه‌ها به شما کمک می‌کند که بدون مشکل به نوزادتان شیر خشک بدهید:

 

* شیر خشکی را انتخاب کنید که با آهن غنی‌شده باشد.

 

* در انتخاب نوع شیر خشک در دسترس بودن و قیمت را با یکدیگر سبک و سنگین کنید. این کار به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید که شیر پودر شده بخرید یا شیر آماده تغذیه.

 

* از آنجایی که مسلما نمی‌خواهید شیر خشک‌تان در هنگام نیاز به آن تمام شود، هنگامی یک نوع شیر خشک را انتخاب کردید که برای شما و نوزادتان مناسب است، مقداری از آن را در خانه انبار کنید.

 

* اگر نوزادتان به نظر ناآرام می‌رسد یا ‌اسهال یا یبوست دارد، با متخصص اطفال در مورد اینکه آیا نوزاد ممکن است به قند لاکتوز یا پروتئین سویا عدم تحمل داشته باشد، مشورت کنید. حدود 10 درصد نوزادان نسبت به یک یا هر دوی این مواد عدم تحمل دارند.

 

منبع:salamat.ir