دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

آی‌فون ۵ با قیمت نجومی وارد بازار ایران شد



آی‌فون ۵ با قیمت نجومی وارد بازار ایران شد

 نخستین سری آی‌فون ۵ در بازار ایران با قیمت ۳ میلیون و ۴۰۰ تا ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان برای نسخه ۱۶ گیگابایتی عرضه شده است.

 

 آی فون5,گوشی موبایل آی فون 5,قیمت آی فون5

 

در حالی که فروش آی‌فون ۵ در آمریکا و دیگر کشورها همچنان با صف طولانی متقاضیان روبه‌رو است، در ایران نخستین سری این آی‌فون با قیمتی بسیار بالاتر از قیمت واقعی عرضه شده است.

با احتساب قیمت دلار در لحظه تنظیم خبر (۲۶۲۰ تومان برای هر دلار) قیمت اصلی آی‌فون ۵ به همراه مالیات و عوارض دیگر حدود ۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان قیمت دارد و می‌توان گفت، آی‌فون‌های موجود در ایران حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان بالاتر قیمت خورده‌اند.

البته همه می‌دانند که این قیمت‌های کاذب صرفا برای روزهای نخست است و با افزایش تعداد واردات این محصول به بازار، قیمت این محصول به قیمت واقعی بیشتر نزدیک می‌شود. اگر قیمت دلار را روی حدود ۲۶۰۰ تومان ثابت بدانیم می‌توان پیش‌بینی کرد که در طی ماه‌های آینده قیمت آی‌فون ۵ روی ۲ میلیون تومان ثابت خواهد شد.

منبع:دنیای اقتصاد

 


ویدیو مرتبط :
قیمت های نجومی میوه های تابستانی در ایران!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آی فون 6 وارد بازار ایران شد(+قیمت)



 
 اخبار  اقتصادی - آی فون 6+ با قیمت5 تا 10 میلیون تومان وارد بازار ایران شد

 آی‌فون ۶ پلاس با قیمت ده میلیون تومان وارد بازار ایران شد.

آخرین محصولات موبایلی اپل که دو گوشی با نام‌های آی‌فون ۶ و آی‌فون ۶ پلاس هستند از دیروز به طور رسمی در بازارهای ایران به فروش می‌رود و تب و تاب بسیاری را در واحدهای تجاری ایجاد کرده است. کشش بازار ایران به سمت محصولات آی‌فون تا حدی بوده است که این دستگاه دو سه هفته بعد از عرضه بازار جهانی به کشور ما هم رسید‌‌.

 

اخبار,اخباراقتصادی,آی فون 6

 

نخستین محموله‌هایی که به ایران آمده از مدل‌های فروخته شده در سنگاپور است. این محصول با قیمتی بین پنج تا ده میلیون تومان در فروشگاه‌های عرضه‌کننده تلفن همراه به فروش می‌رود. نکته جالب اینکه همه لوازم جانبی آی‌فون نیز وارد بازار ایران شده و بنا به گفته فروشندگان موبایل، مشتریان می‌توانند آنها را از فروشگاه‌ها تهیه کنند.


آی‌فون ۶ و ۶ پلاس در رنگ‌های طلایی، نقره‌‌ای و خاکستری در بازار ایران موجود است.


  اخبار  اقتصادی -  دنیای اقتصاد