دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

آموزش و پرورش: تعطیلی زودهنگام مدارس تهران تخلف است



 

 

 

آموزش و پرورش: تعطیلی زودهنگام مدارس تهران تخلف است

 

 

مدیركل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینكه نوبت صبح و عصر مدارس تهران امروز دایر است، گفت: تعطیلی زودهنگام مدارس تخلف است.

سید علی یزدیخواه درباره اخبار منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر تعطیلی مدارس شهر تهران در روزهای پایان سال 1389، اظهار داشت: تمام مدارس شهر تهران امروز در هر دو نوبت صبح و عصر دایر است و مدیر، معاون و دبیران موظفند تا پایان وقت آموزشی فعالیت كنند.

وی ادامه داد: اگر دانش‌آموز به مدرسه نیاید، بحث دیگری است كه آن هم آیین‌نامه انضباطی دارد و پدر و مادر دانش‌آموز باید غیبت را موجه كنند.

یزدیخواه با بیان اینكه 63 هزار معلم در تهران فعالیت می‌كنند، گفت: اگر از بین معلمان شهر تهران 2 یا حد 10 نفر اقدام به تعطیلی كلاس درس كرده باشند، موضع رسمی آموزش و پرورش نیست و نباید به این معنا تعبیر شود كه معلمان تهران اینگونه رفتار می‌كنند.

وی با بیان اینكه با فرهنگیانی كه اقدام به تعطیلی زودهنگام مدرسه یا كلاس درس داشته باشند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت، اظهار داشت: مدارس موظف به تشكیل كلاس درس تا پایان ساعت آموزشی امروز هستند.

برخی از مدارس به ویژه در تهران در شرایطی از روزهای گذشته تاكنون رو به سستی رفته و به اصطلاح «تق و لق» شده است كه مدیران ارشد آموزش و پرورش پیش از این بر دایر بودن تمام كلاس‌های درس تا روز پنج‌شنبه 26 اسفند 89 تأكید كرده و تنها شنبه 28 اسفند را تنها در سطح مدارس و نه ادارات آموزش و پرورش، تعطیل اعلام كرده بودند...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
روابط عمومی آموزش و پرورش فریدونشهر(بازسازی مدارس)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهارات مدیر کل آموزش و پرورش درباره تعطیلی زودهنگام مدارس



اخبار,اخبار اجتماعی,آموزش و پرورش


 اخبار اجتماعی - تعطیلی زودهنگام مدارس خلاف مقررات است

 مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه دهه سوم خرداد پایان فرصت امتحانات مدارس است، گفت: تعطیلی زودهنگام مدارس خلاف مقررات است.

به گزارش فارس، علیرضا کمرئی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در پاسخ به این پرسش که «مدارس باید تا چه زمانی دایر باشند؟»، اظهار داشت: عملاً دهه سوم خرداد ماه پایان فرصت آزمون‌ها و اعلام نتیجه‌هاست و تمهید مقدمات برای سال تحصیلی آینده نیز تا این زمان باید صورت گیرد.

وی تأکید کرد: برای دبستان‌ها نیز آنچه که مقررات آموزشی پیش‌بینی کرده است و ما نسبت به آن اهتمام داریم، 13 خرداد است.

کمرئی در واکنش به این موضوع که «برخی مدارس ابتدایی از هم‌اکنون به تعطیلی دانش‌آموزان اقدام می‌کنند»، گفت:تعطیلی زود هنگام مدارس ابتدایی خلاف مقررات است زیرا عملاً فرصت آموزش را از دانش‌آموزان سلب می‌کنند.

اخبار اجتماعی - فارس