دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

آموزش حذف درایوهای خالی رم ریدر از My computer



اگر با Memory Card Reader یا به اصطلاح غلط همان رم ریدرها و وسایلی از این قبیل کار می‌کنید، حتما دیده‌اید که آن‌ها به تعداد جاهای اتصال مموری کارت، درایوهای خالی به my computer شما اضافه می‌کنند.

 

آموزش کامپیوتر , رم ریدر

 

بنابراین درایو مختص به درگاهی که مموری کارت خود را در آن قرار داده‌اید در کنار درایوهایی که خالی است قرار گرفته و این باعث اشتباه و سردرگمی شما می‌شود. حال با یک تنظیم کوچک در ویندوز این درایوهای خالی و آزار دهنده را حذف کنید طوری که فقط زمانی که به هر کدام مموری کارت متصل کردید٬ فعال و ظاهر شود.

 

به Folder Options بروید. می‌توانید در start آن را تایپ کرده و اجرا کنید.

 

آموزش کامپیوتر , رم ریدر

 

به تب View بروید. حال گزینه‌ی Hide empty drives in the computer folder را پیدا کرده و تیک آن را بزنید. بعد از OK کردن درایوهای خالی مموری کارت ریدر حذف خواهند شد.

 

آموزش کامپیوتر , رم ریدر

 

منبع:aftab.cc


ویدیو مرتبط :
بخش3:آموزش ویندوز7-آشنایی با my computer و اجزای آن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر آموزش‌‌و‌پرورش: كنكور تا سال آینده قطعا حذف می‌شود



 

 

 

وزیر آموزش‌‌و‌پرورش: كنكور تا سال آینده قطعا حذف می‌شود

 

وزیر آموزش‌و‌پرورش در حاشیه گردهمایی سراسری معاونین آموزشی و متوسطه وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به اینكه كنكور سراسری قطعاً تا سال 90 حذف می‌شود گفت: قانون حذف كنكور مستلزم تلاش تمامی مراجع آموزشی كشور است و در این میان وزارت آموزش و پرورش بیشترین آمادگی را برای حذف كنكور و اجرای قانون دارد چرا كه معتقدیم كنكور سراسری و شكل نادرست اجرای آن در طول سالهای‌ اخیر صدمات زیادی را به تعلیم و تربیت كشور وارد كرده است.

حمیدرضا حاجی‌بابایی با اشاره به اینكه در كنكور سراسری امسال میزان تاثیر نمرات دانش‌آموزان در كنكور 25 درصد است گفت: در حال حاضر با همكاری سازمان سنجش هر ساله در میزان و نسبت تاثیر نمرات در كنكور سراسری افزایش داریم كه این امر باعث حذف تدریجی كنكور سراسری می‌شود.

وی افزود: حذف مقطع پیش‌دانشگاهی و اضافه شدن سال چهارم دبیرستان كه در طرح اصلاح ساختار آموزشی پیش‌بینی شده است مقدمه مناسب و صحیحی برای حذف تدریجی كنكور است و همه اینها طی سالهای آینده اجرا می‌شود تا دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها دغدغه‌ای به نام كنكور نداشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به واگذاری آموزشكده‌های فنی و حرفه‌ای به وزارت علوم اظهار داشت: مجلس طی قانونی آموزشكده‌های فنی و حرفه‌ای را از آموزش و پرورش به وزارت علوم موافقت كرد كه این امر باعث كوچك‌سازی بدنه آموزش و پرورش و واگذاری آموزش‌های عالی به مرجع اصلی خود در كشور شد.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش وزارتخانه‌ای برای تربیت دانش‌آموزان است نه دانش‌جویان بر همین اساس ما معتقدیم كه باید تمامی ظرفیت‌ها و زیر ساخت‌های خود را صرف تربیت دانش‌آموزان كنیم كه البته این امر باعث رشد و شكوفایی هرچه بیشتر نظام تعلیم و تربیت كشور می‌شود.

وی در پایان تاكید كرد: امیدواریم با واگذاری این آموزشكده‌ها به وزارت علوم دیگر شاهد بروز مشكلاتی برای این دانشجویان نباشیم...../تحلیل:عصرایران