دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

آغاز ثبت نام ازدواج دانشجویی دانشگاه شریف از اول آبان ماه



 

 

ازدواج دانشجویی

 

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شریف از آغاز ثبت نام ازدواج دانشجویی این دانشگاه خبر داد و گفت: ثبت نام ازدواج دانشجویی این دانشگاه از اول آبان با ظرفیت حدود ۱۲۰ زوج آغاز می شود.

حجت الاسلام حبیب محمدنژاد با اشاره به افزایش ازدواج های دانشجویی دانشگاه در چند سال اخیر افزود: ازدواج های دانشجویی در دانشگاه نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است و سالانه بین ۹۰ تا ۱۱۰ نفر در سهمیه دانشگاه ثبت نام می کنند.

وی با بیان اینکه ثبت نام از زوج های دانشجو از آبان ماه سال جاری آغاز می شود، خاطر نشان کرد: در این دوره مراسم ازدواج دانشجویی با ظرفیت ۱۲۰ زوج برگزار می شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شریف با تاکید بر اینکه در حال حاضر هدایای زوج های دانشجوی سال گذشته در حال توزیع است، یادآور شد: زوج هایی که سال گذشته ثبت نام کردند، می توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به واحد ازدواج دانشجویی دفتر نهاد مراجعه کرده و هدایای خود را دریافت کنند..../تحلیل:مهر


ویدیو مرتبط :
تیتراژ ثبت نام نوزدهمین دوره ازدواج دانشجویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعزام زائران ایرانی به عمره اواسط ماه صفر/ آغاز ثبت نام در کاروانها اواخر آبان



زمان اعزام زائران ایرانی به عمره

اعزام زائران ایرانی به عمره اواسط ماه صفر/ آغاز ثبت نام در کاروانها اواخر آبان

رئیس سازمان حج و زیارت از اعزام 800 هزار زائر ایرانی به عمره مفرده خبر داد و گفت: اعزام زائران به عمره از اواسط ماه صفر آغاز می شود.

سعید اوحدی در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: عملیات بازگشت زائران حج تمتع از 28 مهر ماه آغاز و 18 آبان ماه به پایان می رسد و طی این مدت بیش از 63 هزار زائر به کشور باز می گردند.

وی گفت: پس از پایان عملیات حج برنامه ریزی برای اعزام زائران به عمره مفرده آغاز می شود و براساس توافقات انجام شده با مسئولین عربستان در عمره 92 -93 ظرفیت اعزام زائران 50 درصد افزایش پیدا خواهد کرد بطوریکه حدود 800 هزار زائر ایرانی از استانهای مختلف به عمره اعزام می شوند.

رئیس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: از اواخر آبان ماه ثبت نام متقاضیان سفر به عمره در کاروانها آغاز و پس از آن نیز نسبت به صدور روادید برای اعزام زائران اقدام خواهیم کرد و همچنین  عملیات اعزام آنان نیز از اواسط ماه صفر (اواسط آذرماه) شروع می شود.

به گفته اوحدی، براساس برنامه ریزیهای انجام شده در عمره، طول مدت اقامت زائران در مدینه و مکه 10 روز است و همانند سالهای گذشته درماه رمضان مدت اعزامها افزایش پیدا نمی کند./مهر