اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

"محمد مهدی" 10 ساله با هزاران امید و آرزو جان داد



اخبار حوادث - دردناکترین مرگ در پایتخت،
"محمد مهدی" 10 ساله با هزاران امید و آرزو جان داد

پسر بچه ای شب گذشته در بوستان جلالی دچار برق گرفتگی شد و قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد.

سرهنگ حسین دلاور رئیس کلانتری 115 رازی در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزئیات خبر فوق گفت: ساعت 20 و 10 دقیقه شب گذشته اردبیهشت ماه بنا بر اعلام مرکز فوریت های پلیسی تهران بزگ مبنی بر برق گرفتگی پسربچه‌ای در بوستان جلالی ماموران کلانتری ، عوامل شهرداری و اورژانس جهت بررسی موضوع سریعا در محل حاضر شدند.
 
سرهنگ دلاور افزود: ماموران پس از حضور در محل طی بررسی های پلیسی و بنا بر اظهارات عوامل آتش نشانی که دقایقی قبل از ماموران در محل حاضر شده بودند،‌ دریافتند پسر بچه‌ای حدودا 10 ساله به هویت "محمد مهدی" دچار برق گرفتگی شده و توسط عوامل آتش نشانی به بیمارستان کودک شهید فهمیده منتقل که در حین انتقال جان خود را از دست می دهد.
 
وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد در بوستان کوچک جلالی در حاشیه بزرگراه نواب در ضلع غربی این بوستان در داخل فضای سبز حوضچه تزئینی به ابعاد یک متر عرض و یک متر عمق وجود دارد که دو رشته سیم برق فاقد روکش و عایق درون آن رها شده، ‌تصریح کرد: هنگامی "محمد مهدی" به درون این حوضچه که تا حدودی از آب پرشده بود، می رود ناگهان دچار برق گرفتگی شده و و طرز دلخراشی جان خود را از دست می دهد.
 
رئیس کلانتری رازی اظهار داشت : در تحقیق از همبازیان این نوجوان ماموران دریافتند زمانی که "محمد مهدی" قصد داشت تا توپ فوتبالی را که حین بازی داخل حوضچه افتاده بود، بیرون بیاورد دچار برق گرفتگی شده و قبل از رسیدن به بیمارستان فوت می کند.
 
سرهنگ حسین دلاور خاطرنشان کرد: دراین رابطه با بازپرس ویژه قتل تماس حاصل شد که مقرر شد پرونده ای در این ضمینه تشکیل و جسد به پزشکی قانونی جهت تعیین علت تامه مرگ فرستاده شود.
 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جان سخت 10 ساله +تصاویر



کودک 10 ساله هندی با توانایی خارق العاده خود در زمینه مقاومت در برابر ضربه ها همه را شگفت زده کرده است.

 

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تصور بسیاری از ما از تفریحات یک پسر بچه ده ساله به احتمال زیاد تماشای کارتون و یا بازی هایی مثل فوتبال با همسالانش است اما همیشه در این میان تفاوتهایی نیز وجود دارد. کودک 10 ساله هندی با توانایی خارق العاده خود در زمینه مقاومت در برابر ضربه ها همه را شگفت زده کرده است. این کودک که "مانپریت سینگ" نام دارد بیش از هر چیز در دنیا به این حرکت علاقه دارد که یک نارگیل را بر روی سرش گذاشته و توسط آن میوه توسط شخص دیگری با یک چوب بیسبال خرد شود. او با وجود این سن کم دارای رده استادی در ورزش رزمی بومی هند به نام " گاتکا" است.

 

او عضو گروهی از ورزشکاران این رشته است که کارهای عجیبی به مانند: رد شدن اتومبیل از روی آنها و مبارزه با شمشیر را انجام میدهند. عموی او که رهبر این گروه ورزشی است از این که اجازه می دهد تا کودکان با شمشیر و نیزه بازی و فعالیت کنند خوشحال است اما در عین حال معتقد است که آنان باید بدانند چطور از این وسایل استفاده کنند. این ورزش رزمی بیشتر در ناحیه پنجاب صورت می گیرد و از قرون قبل به صورت نسل به نسل منتقل شده است. در پایین می توانید تعدادی از کارهای این پسر 10 ساله هندی با نارگیل و لامپ

مهتابی را مشاهده کنید./ باشگاه خبرنگاران

 

کودک جان سخت,کودک جان سخت 10 ساله

 

کودک جان سخت,کودک جان سخت 10 ساله

 

کودک جان سخت,کودک جان سخت 10 ساله

 

کودک جان سخت,کودک جان سخت 10 ساله

 

کودک جان سخت,کودک جان سخت 10 ساله

 

کودک جان سخت,کودک جان سخت 10 ساله

 

کودک جان سخت,کودک جان سخت 10 ساله

 

کودک جان سخت,کودک جان سخت 10 ساله