اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

"محاکمه قرآن" اقدام جدید کشیش شیطان صفت



 

 

«تری جونز» کشیش افراطی آمریکا ملقب به «احمق فلوریدا» که پیشنهاد شنیع قرآن‌سوزی را مطرح کرده بود، در جدیدترین اقدام توهین‌آمیز خود، 20 مارس (یکشنبه 29 اسفند) را به عنوان «روز محاکمه قرآن» تعیین کرد.

 

فارس به نقل از پایگاه المنار نوشت، «تری جونز» کشیش افراطی یکی از کلیساهای ایالت فلوریدای آمریکا که چندی پیش در تصمیمی گستاخانه، روز 11 سپتامبر را به عنوان «روز جهانی آتش‌زدن قرآن» نامیده بود؛ در اقدامی دیگر روزی را به عنوان «روز محاکمه قرآن» نامیده است.

بر اساس گزارش شبکه شش اورلاندو، جونز روز 20 مارس (یکشنبه 29 اسفند) را به این منظور اختصاص داده است و در نواری ویدئویی که بر روی سایت مشهور یوتیوب قرار داده، اعلام کرده است: «قرآن در برابر شهود و وکلا محاکمه خواهد شد».

این کشیش افراطی در این نوار توهین‌آمیز از مدافعان قرآن خواسته است فردی را برای دفاع از آن انتخاب کنند و گفته است: ما مدافعان قرآن را به چالش می‌کشیم و ما از وکلای آن دفاع عملی می‌خواهیم.

در همین حال «عبدالمعطی بیومی» عضو مجمع مطالعات اسلامی الازهر با رد محاکمه قرآن به عنوان متنی الهی گفت: ما در عین حال حاضریم در مناظره‌ای موضوعی و عادلانه درباره معانی قرآن شرکت کنیم.

وی افزود: ما می‌توانیم آنچه که در قرآن آمده را برای جهانیان شرح دهیم.

این اقدام توهین‌آمیز «تری جونز» که به نظر می‌رسد تلاشی دیگر از سوی محافل صهیونیستی برای محک زدن حساسیت مسلمانان باشد؛ در حالی است که تلاش قبلی وی مبنی بر آتش زدن قرآن با محکومیت شدید بین‌المللی مواجه شد.

به گزارش فارس، «تری جونز» همان کشیش افراطی مسیحی است که به دلیل طرح پیشنهاد گستاخانه آتش زدن قرآن در روز 11 سپتامبر «احمق فلوریدا» لقب گرفت.

پیش از این برخی از تحلیل‌گران آمریکایی از جمله «ویکتوریا کلارک»، اقدامات «تری‌جونز» را در راستای کسب شهرت و پول عنوان کرده‌اند. کلارک با ارائه مثال‌هایی از برخی فرقه‌های ضاله مسیحی در آمریکا تصریح کرده بود که تری جونز قصد داشت با نمایش قرآن‌سوزی برای دکان مذهبی خود مشتری‌های بیشتری جذب کند.

جالب اینکه «گوئیدو وستروله» وزیر خارجه آلمان پیش از این کشیش افراطی آمریکایی را «دیوانه» خطاب کرده بود. حتی «اِما جونز» دختر «تری جونز» نیز پدر خود را «دیوانه» خوانده و در گفت‌وگو با اشپیگل گفته بود: پدرم مرتباً خود را با حضرت موسی مقایسه می‌کرد!

پیشنهاد جدید «تری جونز» در حالی مطرح می‌شود که کشیشان آمریکایی و انگلیسی در دو سال اخیر با رسوایی‌های اخلاقی بسیاری از جمله «آزار جنسی کودکان» مواجه شده‌اند.../فارس


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محاکمه داماد شیطان صفت به اتهام قتل خواهرزن



اخبار حوادث - محاکمه داماد شیطان صفت به اتهام قتل خواهرزن

مرد جنایتکار که زنی را قربانی وسوسه شیطانی خود کرده بود، در دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مردادماه سال جاری پرونده قتل زنی 28 ساله در بهارستان به پلیس آگاهی ارجاع داده شد .

بررسی های اولیه نشان می داد، عامل جنایت قربانی خود را خفه كرده است.با بازجویی های صورت گرفته از شوهر مقتول و رفع اتهام از وی، تحقیقات پلیسی از همسایگان آغاز شد.

اظهارات همسایگان و شواهد موجود، نشان می داد که فرد میانسال ناشناسی صبح همان روز به منزل مقتول مراجعه کرده و صدای درگیری نیز از منزل وی به گوش می رسید اما همسایگان این سر و صدا را مبنی بر دعوای زن و شوهری گذاشته و توجهی نکرده بودند.

بررسی های دقیق‌تر از منزل مقتول نشان داد که صدای زنگ در خراب بوده و امکان زنگ زدن از بیرون وجود نداشته است اما آیفون از داخل منزل کار می کرده است، لذا قاتل باید فردی آشنا می بوده که یا کلید داشته یا تلفنی از مقتول خواسته که در را باز کند و وارد ساختمان شده است، به همین دلیل ذهن ماموران آگاهی به سمت آشنایان و اقوام مقتول معطوف شد.

با وجود چنین شواهدی و پس از بررسی‌های تخصصی، پلیس به فردی به نام "ابراهیم- الف" مظنون شد و با زیر نظر گرفتن محل اختفای متهم طی یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و به پلیس آگاهی بهارستان منتقل کرد.

 متهم در بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف کرد. متهم در اعترافات خود گفت که صبح روز حادثه ساعت ۱۰ صبح به در منزل مقتول مراجعه کرده و پس از تماس با وی و باز شدن در، وارد منزل شده و به وی حمله کرده است، پس از خفه کردن مقتول جسد او را به یکی از اتاق‌ها منتقل کرده و برای گمراه کردن پلیس، منزل را به‌هم ریخته است.وی درباره انگیزه اش گفت: قصد آزار و اذیت مقتول را داشتم اما او در برابرم مقاومت كرد به همین خاطر مجبور به قتل او شدم. ژ

با تكمیل تحقیقات جنایی، پرونده برای محاكمه به شعبه 71 دادگاه كیفری استان تهران فرستاده شد. صبح امروز مرد جوان به ریاست قاضی عزیزمحمدی پای میز محاکمه قرار گرفت.

در ابتدای جلسه اولیای دم مقتول خواستار قصاص متهم شدند.در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت و با قبول اتهامش گفت: روز حادثه تسلیم وسوسه شیطان شدم. وقتی وارد خانه شدم، مقتول روزه بود اما برای من هندوانه آورد. در یک لحظه به طرفش حمله کرده و او را مورد آزار و اذیت قرار دادم. مقتول تهدید می کرد موضوع را به همسرش می گوید. به همین خاطر خفه اش  کردم.

وی افزود: بعد از قتل برای اینکه صحنه را بهم بزنم، با چاقو به او چند ضربه زده و وسایل خانه را بهم ریختم.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شدند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران