اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

"حشره" میتسوبیشی برای سال 2025 +عکس



در سال 2025 قرار است یکسری مسابقات خودرو بین شرکت‌های بزرگ خودروسازی انجام شود که در آن خودروها باید از شرایط سخت بیابان و برف و ...عبور کنند. در ضمن این مسابقات قرار است به دور دنیا انجام شود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، بسیاری از شرکت‌های خودروسازی بزرگ در حال کار بر روی پروژه های اصلی خود برای شرکت در "مسابقه بزرگ" سال 2025 هستند و طرح‌های را نیز برای آن ارائه داده‌اند.
میتسوبیشی یکی از این شرکت ها است که از خودروی سال 2025 خود رونمایی کرده است و آن را مدل "MMR525" می‌نامد. این در حالی است که بسیاری از آن با نام "حشره میتسوبیشی" یاد می کنند.

  میتسوبیشی,حشره میتسوبیشی

 ظاهر بدنه این خودرو بسیار عجیب است چرا که هم به یک سوسک کوچک و هم به یک فضاپیما شباهت دارد و همچنین چرخ های آن نیز بسیار عجیب هستند ولی قدرت مانور آن را بالا می برند.
چرخ های این خودرو یکی از نقطه های اوج طراحی آن است چرا که هر چرخ از 8 تکه متفاوت که هر کدام با موتورهای جداگانه کنترل می شوند ساخته شده است و این باعث می شود این خودرو یک مدل 4×8 باشد.

 میتسوبیشی,حشره میتسوبیشی

 چرخ های این خودرو به گونه ای است که به راننده کمک می کند تا به هر سمتی که خواست بپیچد در حالی که همچنان در حال مستقیم حرکت کردن است. این باعث می شود تا سرعت خودرو در هنگام دور زدن تا حد زیادی کاسته نشود.
بدنه این خودرو به گونه ای طراحی شده است تا بتواند نهایت نیروی باد را دفع کند و با حالت آیرودینامیکی خاصش بیشتری سرعت را به خود بگیرد. البته هنوز در مورد موتور این خودرو اطلاعاتی در دسترس نیست...

  میتسوبیشی,حشره میتسوبیشی

  میتسوبیشی,حشره میتسوبیشی

  میتسوبیشی,حشره میتسوبیشی

  میتسوبیشی,حشره میتسوبیشی

 منبع:باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خاطره سازان سال 98 پا به توپ شدند/ عکس


خاطره ساز های 98 پا به توپ شدند