اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

6 ساعت راه بندان به خاطر خودکشی پسر شیشه ای



اخبار حوادث - 6 ساعت راه بندان به خاطر توهم شیشه‌ای

رئیس کلانتری ابوسعید روز شنبه پس از 6 ساعت تلاش توانست، پسر شیشه‌ای را از خودکشی منصرف کند.

ساعت 10:30، روز شنبه بنا بر اعلام مرکز پلیسی تهران بزرگ، مبنی بر اقدام به خودکشی پسر جوانی در آدرس خیابان قزوین ورودی خیابان نواب، بلافاصله سرهنگ حسنوند رئیس کلانتری ابوسعید به همراه پرسنل کلانتری به محل اعزام شدند.

مشاهدات ماموران حکایت از آن داشت که پسر جوانی حدودا 30 ساله که بعدا خود را به هویت علی معرفی کرد، از داربست خود را آویزان کرده و قصد خودکشی دارد.

در ادامه رئیس کلانتری ابوسعید پس از 6 ساعت گفتگو با پسر جوان و آوردن 2 روانشناس در محل، موفق شد، علی را از خودکشی منصرف کرده و به راه بندان طاقت فرسا پایان دهد.

سرانجام علی به دلیل اخلال در نظم عمومی به کلانتری منتقل شد که در بررسی ها مشخص شد، وی به دلیل توهم ناشی از مصرف شیشه دست به چنین اقدامی زده بود.

گفتنی است، والدین علی که از دست رفتارهای پسرشان خسته شده بودند، حاضر نشدند، پیگیر پرونده فرزندشان شوند. 

 

اخبار حوادث - ابتکار


ویدیو مرتبط :
خودکشی دختر به خاطر آبرویش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختری جوان به خاطر پسر مورد علاقه اش دست به خودکشی زد/ تلاش یک ساعته پلیس روی پل "صنیع خانی" نتیجه داد



اخبار ,اخبار حوادث ,خودکشی

 

اخبار حوادث - دختری جوان به خاطر پسر مورد علاقه اش دست به خودکشی زد/ تلاش یک ساعته پلیس روی پل "صنیع خانی" نتیجه داد

دختری که به خاطر پسر مورد علاقه اش و رهایی از زندگی با شوهر فعلی اش قصد خودکشی از روی پل صنیع خانی را داشت، با تلاش پلیس از این کار صرف نظر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 4 و 10 بامداد امروز 29 اردیبهشت ماه در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس تهران بزرگ مبنی بر یک مورد اقدام به خودکشی در آدرس اتوبان آزادگان، پل صنیع خانی بلافاصله واحد گشت خودروی کلانتری 152 خانی آباد نو به موقعیت اعزام و به بررسی موضوع پرداخت.
 
در بررسی های پلیس مشخص شد که زن جوانی به نام سمیه 25 ساله روی پل صنیع خانی با آویزان کردن خود از میله های کناری قصد خودکشی داشته که خودروهای عبوری متوجه آن شدند و با تماس به آتش نشانی و پلیس 110 موضوع را اطلاع داده اند که سریعا امدادگران و ماموران نیروی انتظامی در محل حاضر و  با صحبت و مشاوره یک ساعته وی را از این اقدام منصرف کرده  و از کنار پل دور می کنند.
 
ماموران سمیه را بلافاصله تحت الحفظ به کلانتری منتقل و در حالی که حال مساعدی نداشت و مدام گریه می کرد پس از آرام شدن تحت بازجویی قرا می دهند که وی قصد خود را از خودکشی انصراف نازمزدش به هویت فرشید از ازدواج با وی عنوان کرد.
 
وی در ادامه اعلام داشت : مدتی با فرشید دوست بودم تا اینکه وی از ازدواج با من پشیمان شد و من نیز بلافاصله با یکی از پسر های فامیل به پیشنهاد خانواده ام ازدواج کردم. 
 
سمیه افزود: در حال حاضر با شوهرم مشکل دارم و زندگی به کامم تلخ شده است و به دلیل اینکه شوهرم از بستگان مادرم است جرات متارکه و بیان طلاق را ندارم و به همین دلیل صبح امروز تصمیم به خودکشی گرفته تا از این زندگی زجرآور رهایی یابم.
 
در ادامه ماموران با خانواده سمیه تماس گرفته و آنان با حضور در کلانتری گفته های دخترشان را تائید کردند.
 
سرهنگ امید بهمنیاری رئیس کلانتری 152 خانی آباد نو با اعلام این خبر به خبرنگار باشگاه خبرنگاران، گفت: سمیه به دلیل اینکه با  اقدام به خودکشی، اخلال در نظم عمومی کرده بود برای  رسیدگی به جنبه عمومی جرم به مرجع قضایی معرفی شد.
 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران