اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

50 عمل جراحی "پسر جوان" برای شبیه نمودن خود به خانم کیم کارداشیان!+تصاویر



اخبار گوناگون - 50 عمل جراحی "پسر جوان" برای شبیه نمودن خود به خانم کیم کارداشیان!+تصاویر

همانطور که خانم کیم کارداشیان با تصاویر مختلف خود فضای مجازی را به هم ریخته است اخیرا یکی از طرفداران مذکر او شروع به ریخت و پاش های عجیبی کرده است.او با صرف هزینه هنگفت تلاش نموده صورتی شبیه کیم بسازد

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,کیم کارداشیان

 

به گزارش دیلی خبر، اخیرا پسر 23 ساله با صرف هزینه های هنگفت خود را به شبیه کیم کارداشیان نموده است.جوردن جیمز پارکی با هزینه نمودن 150 هزار دلار لبان عجیبی برای خود ساخته است.ارایشگر بریتانیایی با انجام بیش از 50 عمل جراحی روی لب و ابروهایش سعی نموده جلوه خاصی به صورت خود ببخشد.

اخبار,اخبار فرهنگی ,کیم کارداشیان


او در سخنانی به روزنامه سان می گوید:"دوست دارم همه چیزم شبیه خانم کیم باشد.او با شکوه ترین خانمی است که تا کنون دیده ام.پوستش بی عیب است.از موهایش گرفته تا هر چیزی که به ذهنتان می رسد همگی در نهایت کمال است

اخبار,اخبار فرهنگی ,کیم کارداشیان


به گزارش دیلی خبر، وی می افزاید هنگامی که افراد به من می گویند صورت زشتی دارم من تنها از گفته انها به خنده می افتم.ایا انها فکر می کنند من دنبال صورت طبیعی بوده ام خوب اگر اینجور فکر می کنند بهتر است بروم پولهایم را پس بگیرم.اما من عاشق صورتم هستم.

اخبار,اخبار فرهنگی ,کیم کارداشیان

 اخبار گوناگون - دیلی خبر

 


ویدیو مرتبط :
عمل جراحی پیوند قلب خانم جوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عمل زیبایی کیم کارداشیان +تصاویر



کیم کارداشیان رکورد عمل های زیبایی جهان را شکسته است. این شخصیت مطرح دنیای رسانه و سرگرمی، بازرگان و بازیگر آمریکایی برای زیباتر شدن دست به هر عمل زیبایی زده است.

این شخصیت مطرح دنیای رسانه و سرگرمی، بازرگان و بازیگر آمریکایی برای زیباتر شدن دست به هر عمل زیبایی، از لیپوساکشن تا تزریق ژل به لب ها و... زده است.
 
این در صورتی است که یک منبع موثق نیز اعلام کرده که کانیه وست هرگونه عمل جراحی زیبایی را برای کیم کارداشیان ممنوع کرده است. رسانه ها عقیده دارند علت این کار ترس کانیه وست از عوارض این عمل هاست. او مادرش را زیر تیغ جراحان زیبایی از دست داده است و قصد ندارد شخص دیگری از عزیزانش در این راه از دست بروند.
 
اما گویا این حرف ها بر او اثر نکرده و او کار خودش را کرده است.

 

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,اخبار جدید


با تصاویری که به تازگی از او منتشر شده، برخی از معروف ترین پزشکان معتقدند که او به بینی خود نیز دست برده و فرم آن را تغییر داده است.

 

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,اخبار جدید


این ستاره 35 ساله نه تنها به گونه، بلکه به لب ها و چانه خود نیز ژل تزریق کرده تا بزرگ تر و زیباتر به نظر برسند و حال نوبت بینی اوست.
 
این طور به نظر می رسد که کیم کارداشیان، که حال مادر دو فرزند است، بینی خود را عمل کرده زیرا فرم او باریک تر از قبل شده که با تناسبات دیگر اجزای صورت اش، سازگار نیست.

 

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,اخبار جدید


از نظر پزشکان این عمل اصلا عاقلانه نبوده است.

اخبار فرهنگی - سینماخبر