اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

5 کشته در تصادف جاده تربت حیدریه - مشهد



5 کشته در تصادف جاده تربت حیدریه - مشهد

بر اثر تصادف بین دو خودروی سواری در محور تربت حیدریه- مشهد پنج نفر کشته و چهار نفر زخمی شدند.

مسوول اورژانس 115 دانشکده علوم پزشکی تربت حیدریه روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این تصادف ساعت یک بامداد امروز در کیلومتر 10 شهر تربت حیدریه رخ داد.

ˈعلی خدادوستˈ افزود: پس از اعلام این حادثه، نیروهای امدادی مجروحان را به بیمارستان منتتقل کردند که خوشبختانه حال چهار نفر رضایت بخش است.

سرگردˈحسین میش مستˈ فرمانده پلیس راه رباط سنگ تربت حیدریه نیز در این باره گفت: علت این حادثه خواب آلودگی راننده سمند، عدم توجه به جلو و انحراف به چپ ناشی از خستگی و خوآب آلودگی بود.

محور تربت حیدریه به مشهد یکی از محورهای پرتردد کشور است که دولت نهم و دهم تمامی این محور 155کیلومتری را آزاد راه ساخته و تنها 10کیلومتر آن هم اکنون به صورت دو طرفه است./ایرنا

 

 


ویدیو مرتبط :
تصادف وحشتناك در جاده تربت حیدریه - مشهد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف مرگبار در تربت حیدریه 4 کشته بجای گذاشت



رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه گفت: بامداد امروز یک دستگاه نیسان وانت با یک دستگاه پژو پارس در سه راهی شادمهر برخورد کرد که متأسفانه این حادثه 4 فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، رضا مؤمن‌زاده اظهار داشت: در ساعت 1:10 بامداد روز گذشته یک دستگاه خودروی نیسان وانت با یک دستگاه پژو پارس در کیلومتر 25 محور تربت حیدریه-کاشمر برخورد کرد.

وی افزود: در ساعت 1:19 شاهدان عینی با سامانه تلفنی 112 جمعیت هلال احمر تماس گرفتند و نیروهای امدادگر و نجاتگر این جمعیت در مدت زمان 41 دقیقه خود را به محل حادثه رساندند و انتقال اجساد متوفیان به سردخانه را در مدت زمان یک ساعت و 37 دقیقه انجام دادند و این عملیات در ساعت 3:37 به پایان رسید.

رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه گفت: مأموریت این حادثه خونین با همکاری اورژانس 115، آتش‌نشانی و مأموران پلیس راه انجام شد و تنها مصدوم این حادثه مرگبار هم که در خودروی نیسان وانت محبوس شده بود که توسط نیرهای اورژانس 115 رهاسازی شد و به مراکز درمانی اعزام شد.

مؤمن‌زاده بیان کرد: سه فوتی این حادثه دلخراش از خودروی پژو پارس بودند که این سرنشینان این خودرو اهل مشهد بودند و یک فوتی و یک مصدوم خودروی نیسان وانت هم از شهرستان کاشمر بودند که راننده این خودرو یک آقا بود جان خود را از دست داد و یک خانم دیگر هم که دیگر سرنشین این خودرو بود دچار مسمومیت شد که خوشبختانه برابر آخرین اخبار دریافتی از سوی تیم پزشکی بیمارستان نهم دی تربت حیدریه وضعیت جسمی‌اش روبه‌بهبودی بوده است.


اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران