اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

475 سال حبس، مجازات پیرمرد آمریكایی به اتهام تجاوز



475 سال حبس، مجازات پیرمرد آمریكایی به اتهام تجاوز

یك آمریكایی 70 ساله به نام كورازن فلورز به جرم سوء استفاده اخلاقی از دختران زیر 10 سال در طول سالیان متمادی با حكم دادگاهی در سان‌دیه‌گو به 475 سال حبس محكوم شد.

به گزارش ایسنا، دادستان این پرونده در پی صدور حكم تاكید كرد كه وی به دلیل ظلمی كه به قربانیانش كرده مستحقق این مجازات است.

بر اساس اظهار دادستان، فلورز پس از تجاوز به كودكان، آنان را با اسلحه تهدید می‌كرده و از این‌رو قربانیان، مساله را گزارش نمی‌دادند.

بر اساس گزارش آسوشیتدپرس، این فرد پیش‌تر در دادگاه به 27 مورد سوء استفاده اخلاقی محكوم شده بود.

دو تن از قربانیان كه هم‌اكنون زنانی بالغ هستند در دادگاه حاضر شده‌اند و علیه وی شهادت داده‌اند.

یكی از این زنان به سختی می‌توانست در مورد حادثه صحبت و آن را بازگو كند. آنان یادآور شده‌اند كه این اتفاق تاثیرات منفی زیادی بر زندگی آنان داشته است.

فلورز هم‌اكنون در حال تحمل مجازات خود در زندان است./ایسنا


ویدیو مرتبط :
پایان نامه جایگزین مجازات حبس و زندان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حبس ابد، مجازات 11 سال تجاوز پدرخوانده به دخترش!



حبس ابد، مجازات 11 سال تجاوز پدرخوانده به دخترش!

یک پیرمرد در ایالت فلوریدای آمریکا به جرم تجاوز و استفاده جنسی از دختر خوانده‌اش به حبس ابد محکوم شد.

یک دختر 17 ساله در دادگاه در حالی که اشک از چشمانش جاری شده بود شهادت داد که پدرخوانده 87 ساله‌اش از زمانی که او تنها شش سال داشته وی را مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌داده است.

بر اساس اسناد دادگاه، این دختر در سن 6 سالگی توسط خاله و شوهرخاله‌اش به فرزندی پذیرفته می‌شود و این آغاز آزار و اذیت‌های پدرخوانده قربانی در منزل‌شان بوده است. قربانی در دادگاه تاکید کرد که تا 16 سالگی این رفتارهای پیرمرد ادامه داشته است.

مجرم که به دلیل مسائل امنیتی و محافظت از قربانی نامش فاش نشده هرگونه اتهام علیه خود را رد کرده است.

به گزارش پایگاه اینترنتی اوکالا، آزار و اذیت‌ها زمانی اتفاق می‌افتاده است که قربانی و پیرمرد در منزل با یکدیگر تنها بوده‌اند و تقریبا نه سال طول می‌کشد تا دختر 17 ساله سرانجام ماجرا را برای یکی از دخترعموهایش بازگو کند، کسی که درنهایت ماجرا را به مقامات ایالتی گزارش داده است./ایسنا