اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

45 میلیون لیتر بنزین 100 تومانی تبدیل شد



45 میلیون لیتر بنزین 100 تومانی تبدیل شد

براساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، 45 میلیون لیتر سهمیه بنزین 100 تومانی به 400 تومانی تبدیل شد.

مهر:  براساس آخرین پایش انجام شده حدود 45 میلیون لیتر بنزین 100 تومانی در کارتهای سوخت باقی ماند و از ساعت 24 دیشب به 90 میلیون لیتر بنزین 400 تومانی تبدیل شد.

از بامداد امروز دوشنبه تبدیل باقیمانده بنزین 100 تومانی به 400 تومانی انجام شد و افرادی که همچنان سهمیه بنزین 100 تومانی در کارت سوخت خود داشته اند، از امروز باقی مانده سهمیه آنان دو برابر می شود و آن را با مبلغ 400 تومان سوخت گیری خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی می‌گوید: بخشی از کارت‌هایی که در آنها بنزین 100 تومانی وجود داشت، کارتهای موقت بود که پیش از این برای سهمیه های ترمیمی صادر شده بود که این کارتها از امروز از چرخه عرضه سوختگیری حذف شد.

جلیل سالاری می افزاید: کارتهای موقت هم اکنون غیرفعال است و دارندگان این کارتها نمی توانند با آن سوختگیری کنند. وی درباره تعداد خودروهایی که هنوز بنزین 100 تومانی در کارت سوخت دارند نیز گفت: این خودروها بسیار محدود و حدود هشت دهم درصد خودروهای شخصی است./مهر


ویدیو مرتبط :
آموزش شعبده بازی-تبدیل 100 تومانی به 1000تومانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چگونگی تبدیل بنزین 100 تومانی به 400 تومانی در خرداد ماه



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

چگونگی تبدیل بنزین 100 تومانی به 400 تومانی در خرداد ماه

وی ادامه داد: بنزین 100 تومانی ذخیره در كارت سوخت در اولین سوخت‌گیری كه از اول خرداد ماه انجام بگیرد به بنزین با نرخ 400 تومانی تبدیل خواهد شد.

مدیر سامانه هوشمند سوخت چگونگی تبدیل بنزین 100 تومانی به 400 تومانی از ابتدای خرداد ماه را اعلام كرد.

دكتر محسن روحانی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد چگونگی تبدیل بنزین 100 تومانی باقی مانده در كارت‌های سوخت به 400 تومانی از ابتدای خرداد ماه گفت:‌ دارندگان بنزین یارانه‌ای از اول خردادماه با مراجعه به جایگاه‌های سوخت باید نسبت به تبدیل بنزین 100 تومانی خود به 400 تومانی اقدام كنند.

وی ادامه داد: بنزین 100 تومانی ذخیره در كارت سوخت در اولین سوخت‌گیری كه از اول خرداد ماه انجام بگیرد به بنزین با نرخ 400 تومانی تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به این كه البته مقدار سوختگیری ممكن است صفر لیتر باشد، توضیح داد: یعنی این‌كه دارندگان این نوع سهمیه با قرار دادن كارت سوخت خود در كارت‌خوان پمپ بنزین و واردكردن رمز كارت، نازل سوخت را برداشته و دوباره بر سر جای خود قرار دهند.

روحانی گزینه مراجعه حضوری دارندگان كارت سوخت به شركت پخش مناطق برای تبدیل بنزین یارانه‌ای به نیمه یارانه‌ای را نیز رد كرد./ایسنا