اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

4 سال اعتراض با خوردن آب و نان +عکس



اخبار گوناگون - 4 سال اعتراض با خوردن آب و نان +عکس

"سوکوماران منون" مردی 74 ساله است که از چهار سال پیش تا به امروز رژیم غذایی خاصی را آغاز کرده است و در کنار آن هرروز به پارک گاندی می رود تا تحصن خود را ادامه دهد. این مرد به تصاحب بیجای زمینش توسط دولت هند اعتراض دارد.

زمانی که کسی بخواهد مخالفت خود را با برخی تصمیمات نشان دهد اعتراض می کند و دست به اقدامات خاصی می زدند تا بیشتر دیده شود و راحت تر اعتراضش را به گوش جهانیان و مسئولین برساند.

 

"سوکوماران منون" مردی 74 ساله است که از چهار سال پیش تا به امروز رژیم غذایی خاصی را آغاز کرده است و در کنار آن هرروز به پارک گاندی می رود تا تحصن خود را ادامه دهد. این مرد به تصاحب بیجای زمینش توسط دولت هند اعتراض دارد.

 

اخبار , اخبار گوناگون ,اعتراض

 

او 4 سال است که تنها آب و نان خورده است و همه روزه از ساعت 8 صبح تا 6 بعدازظهر را در این پارک می گذراند تا شاید کسی به حرف دلش گوش بدهد. در تمام این مدت او یک چتر را هم در کنار خودش گذاشته است که زیر افتاب خسته نشود و از هدفش بازنماند.

 

این مرد در مورد نوع عجیب اعتراضش می گوید: وظیفه من نیست که صحبتی بکنم و این کار را انجام نمی دهد و من تنها اعتراض می کند تا دولت مرا دیده و خودشان آماده حرف زدن با من شوند. من فقط زمین های مصادره شده را می خواهم.

 

اخبار , اخبار گوناگون ,اعتراض


اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
ذخیره عکس در دیتابیس به راحتی آب خوردن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این زن 78 سال بدون آب زنده مانده است+عکس



زنی 78 سال بدون نوشیدن آب زنده ماند!

زن هندی ادعا كرد كه از سن 14 سالگی از نوشیدن آب خودداری كرده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

«ناراساما» كه بیش از 90 سال عمر دارد، 78 سال است زندگی بدون نوشیدن آب را تجربه كرده است.

«ناراساما» گفت: می‌دانم این ادعا برای بیشتر مردم غیر قابل باور است اما افراد خانواده‌‌ام كه با من در ارتباط هستند می‌دانند این ادعا حقیقت دارد. هیچ وقت احساس نكردم به نوشیدن آب نیاز دارم، تنها در طول روز دو فنجان قهوه مصرف می‌كنم.

بنابر اعلام رسانه‌های داخلی هند، «ناراساما» در كودكی به بیماری مبتلا شد كه هر چه آب مصرف می‌كرد احساس تشنگی‌اش برطرف نمی‌شد و به همین دلیل روزانه 10 لیتر آب مصرف می‌كرد تا این كه آب خوردن بیش از حد مشكلاتی را برای او ایجاد كرد.

والدین «ناراساما» او را به یك پزشك دیگر نشان دادند و تحت درمان قرار گرفت و به خود قول داد كه هیچ وقت آب ننوشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه‌ اینترنتی «oddity central»، این زن همچنین گفت: در طول تابستان برای این كه گرما و مصرف‌ نكردن آب اذیتم نكند، لباس مرطوب می‌پوشم./ایسنا