اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

4 زن از چنگ مرگ خاموش نجات یافتند


بر اثر گاز‌گرفتگی ۴ زن جوان و میانسال در یک منزل در اردبیل از چنگ مرگ خاموش نجات یافتند.

خبرگزاری فارس: از اردبیل حادثه گازگرفتگی که شامگاه امروز و در محله ابوطالب اردبیل رخ داد نیروهای مرکز فوریت پزشکی اردبیل با اطلاع ساکنان محله 4 زن را از خانه‌ای به حالت بیهوش بیرون آوردند که دچار گاز‌گرفتگی شده بودند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اردبیل در مورد ابعاد این حادثه گفت: نیروهای مرکز فوریت‌های پزشکی اردبیل بعد از اطلاع از این حادثه در محل حاضر شده و 2 زن جوان و 2 زن مسن و میانسال را که دچار گازگرفتگی در حمام شده بودند از حمام بیرون کشیدند و به بیمارستان امام خمینی اردبیل انتقال دادند که حال 4 زن دچار گازگرفتگی شده رو به بهبود است.

محمد جعفر‌زاده افزود: در این ایام برخی از خانواده‌ها با بی‌احتیاطی دچار گازگرفتگی می‌شوند که توصیه می‌کنیم در صورت خروج از خانه به مدت طولانی شیر گاز به صورت کامل قطع شده و ساکنین خانه بعد از بازگشت از میهمانی و مسافرت دوباره اقدام به فعال کردن شیرهای گاز کنند.

وی گفت: این 4 زن به دلیل کمبود اکسیژن در داخل حمام و آمیخته شدن گاز منوکسیدکربن با آب داخل حمام دچار خفگی شده بودند که با حضور به موقع از مرگ خاموش نجات یافتند.


ویدیو مرتبط :
ده صحنه ای که انسان ها از مرگ نجات یافتند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن حامله و دو فرزندش از زیر آوار نجات یافتند



زن حامله و دو فرزندش از زیر آوار نجات یافتند

با گذشت نزدیك به ۴۰ ساعت از زلزله مهیب در شرق تركیه ، یك زن حامله به همراه دو فرزندش از زیر آوار نجات یافتند.

به گزارش منابع خبری تركیه ، ماموران امداد رسانی و نجات در منطقه در شهرستان "ارجیش" از توابع استان "وان" در شرق تركیه كه در زمین لرزه ۷/۲ ریشتری روز یكشنبه گذشته ، ویران شد، توانستند یك زن حامله را به همراه دو فرزندش از زیر آوار، زنده بیرون آورند.

ماموران كمك رسانی ، خانم "دریا جوشكون" ، دخترش " الیف" و پسرش "وزار" را كه نزدیك ۴۰ ساعت زیر آوار گرفتار شده بودند، ، زنده بیرون آوردند و به بیمارستان منتقل كردند.

زلزله استان وان صدها كشته و زخمی برجا گذاشته است..... / گزارش : جام جم آنلاین