اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

38کشته و زخمی حاصل چالش آب سرد



اخبار,اخبار اجتماعی,چالش آب سرد

 

 اخباراجتماعی - طنز/ 38کشته و زخمی حاصل چالش آب سرد

 سایت خبری و معتبر کلنگ نیوز، در خبرهای مهمی، به آخرین رویدادهای ایران و جهان پرداخت.

این سایت در سرمقاله خود با حمله به وزارت ارشاد برای ساماندهی سایت های بدون مجوز نوشت: مادر نزائیده کسی بخواiد مچ ما را بگیرد و این از اقتدار ماست که خودمان سرجمع همه قوا را داریم و به هیچ یک نیازی نداریم.

در ادامه سرمقاله آمده است: ما اینجا به تکلیف عمل می کنیم و هر زمان حال کنیم، یک نفر را با کلنگ رسانه، بی آبرو می کنیم. بعد از افشاگری اگر قوه قضائیه از ما حمایت کرد و آن فرد را به سزای عملش رساند که هیچ وگرنه «واحد اجرای حکم» سایت کلنگ نیوز راسا وارد فاز اجرای حکم می شود و کار را خلاص می کند.

همچنین در پایان سرمقاله ذکر شده است: ارشاد که هیچ، خود دولت هم نمی تواند ما را مواخذه کند که چی شد چرا که ما در بحث قانونگذاری هم هستیم و ضمن دور زدن تحریم ها، قانون ها را هم به راحتی آب خوردن دور می زنیم و اتفاقا کلی هم طرفدار داریم که به وقتش هوایمان را داشته باشند؛ پس چی شد؟ ما خودمان سه قوه را به شکل ضربتی در اختیار داریم و مادر نزائیده کسی را که بخواهد از ما آدرس و شماره تلفن داشته باشد و بعد هم مجوز بدهد و بعد هم بخواهد مواخذه کند...خلاص !


شایان ذکر است این سرمقاله علیه ارشاد و طرح سالم سازی اینترنت، بازتاب گسترده ای در بین سایت های خبری معتبری چون «افشاکن نترس پرس»، «چکش آنلاین»، «آفتابه نیوز»، «آزادی به شرط چاقو» و...داشته است.

همچنین قرار است پس فردا تجمعی خودجوش روبروی وزارت ارشاد نیز شکل بگیرد که از همین جا حاضرین به غائیبن اطلاع دهند.

چالش کشته و زخمی داد
خبر دیگر اینکه چالش آب سرد در ایران جان 7 نفر را گرفت.


به گزارش کلنگ نیوز، این اسراف روشنفکری بالاخره دامن قرتی ها را گرفت و 4 دختر جوان در حالی که با آرایش غلیظ خودشان را زیر آب یخ فرستادند، دچار سکته قلبی شدند. علت سکته یخ بودن آب سطل عنوان شده است.


همچنین سه پسر جوان نیز که گویا به دعوت آن چهار دختر با این چالش مواجه شده بودند، به دلیل استفاده شرط بندی در استفاده از 27 سطل آب یخ، منجمد و راهی پزشکی قانونی شدند.

گفته می شود در یکی از شهرهای دور افتاده، استفاده از چالش آب سرد 31 نفر را به خاک و خون کشید! علت حادثه استفاده از سطل خالی بوده است که از بالای پشت بام بر سر افراد ول شده بود. علت این اقدام نیز صرفه جویی اعلام شده است.

تغییر اسم در شورای شهر
خبر سوم نیز از شورای شهر است. جمعی از اصولگرایان طرفدار قالیباف، خواستار تغییر نام «احمد دنیا مالی» شدند. این عده با اشاره به اینکه نام خانوادگی این عضو شورای شهر «حشو» دارد اعلام کردند دنیا و مالی هر دو به یک معناست و وجهه خوبی برای اصولگرایان ندارد. بر همین اساس نام های خانوادگی «متقی زاده، رضوان پور، آخرت منش، وارسته، بی خیال دنیا، معنوی اصل، بی محل به دنیا، مال ندار، نور بالا و...»را پیشنهاد داده اند.

منتظر اخبار بعدی کلنگ نیوز باشد!


 اخبار اجتماعی - خبر آنلاین
 


ویدیو مرتبط :
چالش آب سرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خواص دوش آب سرد برای سلامتی



 

 

خواص دوش آب سرد برای سلامتی

 

دوش آب سرد دارای فواید بیشتری است یا دوش آب گرم؟دوش آب سرد دارای چه فواید مفیدی می باشد؟


دوش آب سرد دارای مزایای فراوانی برای تندرستی بدن انسان هست،از جمله:

بهبود در گردش خون،
از بین بردن افسردگی،
سلامت پوست و مو،
افزایش توان دفاعی بدن،
افزایش ترشح هورمون تستسترون،
افزایش نیروی باروری،
نشاط و انرژی..