اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

32 نفر از عوامل درگیری شهرک سیاه‌منصور دستگیر شدند



دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرمشهر از دستگیری 32 نفر از عوامل درگیری شهرک سیاه‌منصور این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، احمد قهرمانی گفت: در این درگیری که جمعه هفدهم اردیبهشت ماه اتفاق افتاد، هفت نفر از عوامل درگیر با اسلحه شکاری و چاقو مجروح شدند که پس از مداوا به همراه سایر عوامل درگیری، در بازداشت به سر می‌برند.

وی ادامه‌داد: این نزاع از سال گذشته و پس از درگیری چند نوجوان در همسایگی یکدیگر اتفاق افتاد که بزرگترهای آنان به جای حل و فصل دعوا، به آن دامن زدند و در همان زمان چند نفر بازداشت و روانه زندان شدند.

قهرمانی گفت: متاسفانه پس از آزادی بازداشت شدگان، این درگیری ادامه پیدا کرد تا اینکه روز جمعه به زد و خورد میان اهالی و مجروح شدن تعدادی از آنان منجر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول از مردم خواست تا به جای رفتارهای نادرست، خواسته‌های خود را از طریق قانونی مطرح کنند.

قهرمانی گفت: اوضاع منطقه با حضور عوامل نیروی انتظامی و گشت‌زنی مأموران، کنترل شده است.


ویدیو مرتبط :
درگیری و دعوای وحشتناک خیابانی 10 نفر با 3 نفر!!.(فجیع)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۲ کشته و ۶۸ زخمی در درگیری نیروهای سعودی و کارگران آفریقایی/۵۶۱ نفر دستگیر شدند



 درگیری نیروهای سعودی و کارگران آفریقایی

۲ کشته و ۶۸ زخمی در درگیری نیروهای سعودی و کارگران آفریقایی/۵۶۱ نفر دستگیر شدند

درگیری نیروهای امنیتی عربستان سعودی با کارگران اتیوپیایی ۲ کشته و ۶۸ زخمی برجای گذاشت و ۵۶۱ نفر نیز دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شمار قربانیان تظاهرات کارگران اتیوپیایی عربستان سعودی در منطقه «منفوحة» ریاض به 2 کشته و 68 زخمی رسید و نیروهای امنیتی نیز 561 نفر را دستگیر کرده‌اند.

اخیرا عربستان شاهد اعتراض‌های کارگران خارجی در این کشور بوده که به تبعیض و نقض حقوقشان و رفتارهای ضد حقوق بشری این کشور با خود اعتراض کرده بودند.

روزنامه فرامنطقه‌ای «الحیات» وابسته به عربستان سعودی نیز نوشت:  پلیس منطقه ریاض، امروز یکشنبه اعلام کرد که تعدادی از افراد مجهول الهویة در خیابان‌های تنگ منطقه «منفوحة» در مرکز ریاض تحصن کرده بودند و با آشوب و شورش، شهروندان و ساکنان این منطقه را با سلاح سرد، تهدید می‌کردند. این اقدام به کشته شدن یک سعودی و یک فرد مجهول الهویة و زخمی شدن 68 تن منجر شد و نیروهای امنیتی نیز 561 نفر را دستگیر کرد.

گفته می‌شود که 104 خودرو نیز در این درگیری‌ها آسییب دیده‌اند و طرف‌های مسئول درحال بررسی این پرونده هستند.

بر اساس این گزارش از میان این زخمی‌ها که به بیمارستان منتقل شده بودند، 50 نفر پس از درمان، بیمارستان را ترک کرده‌اند.