اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

20 کشته و 28 مجروح حاصل تصادفات 48 ساعت گذشته



حوادث جاده ای ,تعداد كشته شدگان در حوادث جاده ای

20 کشته و 28 مجروح حاصل تصادفات 48 ساعت گذشته

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از کشته و مجروح شدن 48 نفر از هموطنانمان طی 48 ساعت گذشته در جاده‌های کشور خبر داد.

سرهنگ رضا سلبی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در تشریح تصادفات 48 ساعت گذشته در جاده‌های کشور گفت: برابر اعلام پلیس راه استان خراسان رضوی روز پنجشنبه بر اثر تصادف بین یک دستگاه سواری تندر 90 با یک دستگاه سواری پژو 405 در جاده گناباد - مهنه 4 نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.

وی ادامه داد: در این روز همچنین بر اثر تصادف بین یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه کامیون در کیلومتر 40 جاده بروجن به زرین شهر 3 نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور افزود: بر اساس اعلام پلیس راه استان گیلان در سانحه دیگری که روز پنجشنبه رویداد، بر اثر تصادف بین یک دستگاه وانت نیسان با یک دستگاه سواری پژو 405 در جاده اسالم به خلخال 5 نفر مجروح شدند.

وی با بیان اینکه در سانحه‌ای که روز جمعه در استان مرکزی و جاده دلیجان به اصفهان رخداد، بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو پارس  2 نفر کشته شدند گفت: برابر اعلام پلیس راه استان گلستان در این روز بر اثر خروج از جاده یک دستگاه اتوبوس بنز در جاده جنگل گلستان  4 نفر مجروح شدند.

سلبی همچنین گفت: روز جمعه بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پژو پارس در  جاده شاهرود به سبزوار یک نفر کشته و 5 نفر مجروح شدند.

وی تأکید کرد: در این روز بر اثر تصادف بین یک دستگاه وانت تویوتا با یک دستگاه سواری پیکان در جاده قائمیه به شیراز 3 نفر کشته و 3 نفر مجروح شدند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور اعلام کرد: برابر اعلام پلیس راه استان لرستان در روز جمعه بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پرادو در جاده فرعی بیشه 6 نفر کشته و 4 نفر مجروح شدند.

وی گفت: بامداد امروز هم بر اثر تصادف بین دو دستگاه موتور سیکلت در محور بندر عباس سیرجان در استان هرمزگان یک نفر کشته و 5 نفر دیگر مجروح شدند./فارس

 


ویدیو مرتبط :
نحوه برخورد با مصدوم در تصادفات-حادثه مجروح آسیب+فیلم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هشت کشته و 12 مجروح نتیجه تصادفات جاده ای 24 ساعت گذشته در استان اصفهان



اخبار,اخبارحوادث, حادثه رانندگی

بر اثر وقوع شش حادثه رانندگی در 24 ساعت گذشته در جاده های استان اصفهان، هشت تن جان خود را از دست دادند و 12 نفر مجروح شدند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا رضایی رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: ساعت 18 دقیقه بامداد روز گذشته در محور 'حبیب آباد' اتوبان اصفهان - تهران، یک دستگاه پراید به علت عدم رعایت حق تقدم، با یک دستگاه کامیون برخورد کرد که در این سانحه دو تن از سرنشینان پراید فوت کردند و دو نفر دیگر مجروح شدند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد: ساعت 11 و 8 دقیقه روز گذشته در دو راهی رضوان شهر محور تیران اصفهان یک دستگاه پراید به علت عدم توجه به جلو واژگون شد و یک کشته و یک مجروح بر جا گذاشت.

وی افزود: همچنین ساعت 18 و 10 دقیقه روز گذشته نیز در آزاد راه 'شهید کاظمی' یک دستگاه سواری زانتیا به علت عدم توجه به جلو واژگون شد که یک تن از سرنشینان آن جان باخت و سه نفر دیگر جراحت برداشتند.

رضایی اظهار داشت: حادثه دیگری که ساعت 18 و 30 دقیقه روز گذشته در محور داران الیگودرز اتفاق افتاد و یک دستگاه سواری پژو به علت تجاوز به چپ با یک کامیون برخورد کرد و یک کشته و چهار مجروح داشت.

وی گفت: در حادثه دیگری که ساعت 21 و 10 دقیقه روز گذشته اتفاق افتاد یک دستگاه وانت پیکان به علت عدم رعایت حق تقدم با کشنده ولوو برخورد کرد که راننده آن جان باخت.

رئیس پلیس راه استان اصفهان اضافه کرد: در ساعت 22 و 21 دقیقه شب گذشته نیز در محور قمصر کاشان یک دستگاه سواری سمند به علت تخطی از سرعت مطمئنه واژگون شد و دو نفر از سرنشیان آن کشته و دو نفر مجروح شدند.

وی با بیان اینکه انحراف به چپ، عدم رعایت حق تقدم، عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه از بیشترین علل تصادفات می باشد، به رانندگان هشدار داد با رعایت سرعت مطمئنه و تمرکز بیشتر رانندگی کنند و از پرداختن به مواردی که باعث اختلال در حواس آنها هنگام رانندگی می شود مانند صحبت کردن با سرنشینان و استفاده از تلفن همراه بپرهیزند.

استان اصفهان در مرکز راههای کشور قرار دارد و در فصل سفر شمار زیادی از هموطنان در مسیر شرق به غرب و شمال به جنوب از راههای این استان عبور می کنند.

رانندگانی که در این مسیرها تردد می کنند معمولا پس از چند ساعت رانندگی به این استان می رسند و خسته هستند و این یکی از علل زیاد بودن تصادفات در راههای اصفهان است.


 اخبار حوادث - خبرآنلاین