اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

2 کشته در سیل سیستان وبلوچستان



با وجود پیش‌بینی دقیق هواشناسی، خسارات زیادی ناشی از پدیده‌های دو روز گذشته در استان سیستان‌وبلوچستان بر جای ماند.

به گزارش ایسنا، رضا اربابی- مدیرکل مدیریت بحران استان- در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با مردم، ضمن عذرخواهی از آنها گفت: در جریان بارش‌های روز گذشته یک نفر بر اثر ریزش ساختمان در زاهدان و بخشدار لاشار نیکشهر در اثر سرکشی به مناطق حادثه دیده کشته شدند، علاوه بر این 20 خانه در شهرستان نصرت‌آباد بین 50 تا 100 درصد تخریب شده است.
 
وی همچنین از مسدود شدن سه محور مواصلاتی، بنت- نیکشهر، دلگان- بزمان و دلگان- ایرانشهر به دلیل طغیان رودخانه‌های محلی خبر داد و افزود: 60 نیروی امدادی هلال‌احمر و 58 دستگاه ماشین‌آلات امدادی سنگین و نیمه‌سنگین راهداری در محورهای مواصلاتی استان به حالت آماده‌باش در آمده و همه اقدامات لازم برای شرایط بحران پیش‌بینی شده است.

 

 اخبار حوادث  - ایسنا 


ویدیو مرتبط :
سیستان وبلوچستان(سرباز)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشته شدن چند قاچاقچی اسلحه در مرز سیستان‌وبلوچستان



حبیبی اضافه کرد: مرزداران توانستند در بررسی محل، مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات، اقلام مخابراتی، اوراق شناسایی و مقدار هشتاد کیلو موادمخدر را کشف و ضبط کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان‌وبلوچستان از هلاکت چند تن از قاچاقچیان مسلح و کشف و ضبط مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات و موادمخدر در مرزهای حوزه هنگ مرزی استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار رهام بخش حبیبی افزود: مرزداران هنگ مرزی زاهدان از تحرک تعدادی قاچاقچی مسلح در نقطه صفر مرزی آگاه و پس از سازماندهی و آموزش کارکنان تمهیدات لازم برای متوقف ساختن قاچاقچیان را در دستور کار قرار دادند.

حبیبی ادامه داد: در این راستا تعدادی از قاچاقچیان مسلح با هویت معلوم به هلاکت رسیدند و تعدادی زخمی شدند.

وی افزود: سوداگران مرگ با توجه به کوهستانی بودن منطقه محموله مواد مخدر را رها کردند و به آن سوی مرز متواری شدند.

حبیبی اضافه کرد: مرزداران توانستند در بررسی محل، مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات، اقلام مخابراتی، اوراق شناسایی و مقدار هشتاد کیلو موادمخدر را کشف و ضبط کنند.

وی ضمن تقدیر از مرزداران هنگ مرزی که مانع ورود قاچاقچیان مسلح به کشور شدند، گفت: ورود به حریم امنیتی جمهوری اسلامی ایران هزینه کلانی را برای متجاوزان به دنبال خواهد داشت.

وی در پایان گفت: تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر متهمان این پرونده در دست اقدام است.
اخبار حوادث - ایسنا