اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

2 حادثه آدم ربایی برای یک مادر و فرزند در کمتر از 24 ساعت/ ربودن کودک 13 ماهه پس از آزار و اذیت مادر در بیابان + تصاویر



دختر 13 ماهه پس از ربوده شدن از هتلی در " کالیفرنیا " توسط پلیس پیدا شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ،بر اساس گزارش پلیس دختر بچه ای به نام " پن لوپ رو دریگرز" پس از ربوده شدن از هتلی در" پالمدال" و انتقال به" آلونکی " در اطراف منطقه توسط یکی از همسایه ها پیدا و به پلیس گزارش شد.

مادر کودک در ساعت 6.30 صبح متوجه ناپدید شدن دخترش شد و به پلیس گزارش داد و پلیس بلافاصله با اعزام چند تیم به جستجوی کودک پرداخت که 9 ساعت بعد وقتی یکی از همسایه ها صدای گریه بچه ای را که از یک آلونک می آمد شنید و با پلیس تماس گرفته پلیس  که به محل رسید و بچه را سالم پیدا کردند.

 

اخبار,اخبارحوادث, آدم ربایی


در همان لحظه آدم رباها که به مخفیگاه قربانی نزدیک می شدند توسط پلیس دستگیر شدند.

این  مرد به نام " براندون وین " 35 ساله و یک نوجوان که او را همراهی می کرد در خیابان چهلم نزدیک " آلونک " به اتهام مبادرت به آدم ربایی و قتل دستگیر و به حبس برده شدند .
 

اخبار,اخبارحوادث, آدم ربایی


گفتنی است که کودک قربانی برای بررسی بیشتر به بیمارستان برده شد که فقط از کم آب شدن بدنش رنج می برد .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که مادر کودک قبل از این حادثه توسط آدم ربایان دیگری ربوده شده و در یک بیابان مورد اذیت و آزار قرار گرفته و برهنه در آنجا رها شده بود که پس از رساندن خود به هتل این حادثه دوباره برایش و این بار از ناحیه فرزندش تکرار شد .


 اخبار  حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران  


ویدیو مرتبط :
آزار دادن فرزند توسط این مادر مهربان (خنده دار)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مادر 6 کودک جرات شکایت از شوهر سنگدلش را ندارد/ضرب و شتم پدر فرزند 13 ساله‌‌اش را راهی بیمارستان کرد(عکس)



اخبار ,اخبار حوادث ,ضرب و شتم

اخبار حوادث - مادر 6 کودک جرات شکایت از شوهر سنگدلش را ندارد/ضرب و شتم پدر فرزند 13 ساله‌‌اش را راهی بیمارستان کرد(عکس)

مادر 6 کودک که هر روز با ضرب و شتم شوهرش مواجه می شود، راز جنایت‌های شوهرش را فاش کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چند روز گذشته در شهر خمین پسری تبعه افغان به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد که از ناحیه سر دچار خونریزی شده بود و بدنش پر بود از جای کبودی ‌هایی که نشان از ضرب و شتم وحشیانه داشت.
 
حکایت تلخ این پسر 13 ساله که نصرت نام داشت با صحبت‌های مادرش فاش شد. مادر نصرت گفت پسرش به دلیل ضرب و شتم پدرش به این حال و اوضاع دچار شده است.
 
همچنین این مادر دلسوخته از ضرب و شتم پدر فرزندشان خبر داد و بیان کرد که این مرد هر روز او و 6 فرزندش را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.
 
این مادر که نامش به خواسته خودش گفته نشده است،‌یاد آور شد: این بار فرزند بزرگم نصرت 13 ساله به دلیل چند دقیقه دیر آمدن به منزل مورد ضرب و شتم وحشیانه پدرش قرار گرفته است.
 
مادر نصرت در پاسخ به این سوال که چرا تاکنون به پلیس و یا مراجع قضایی شکایت نکرده اید، گفت: از ترس جان فرزندانمان شکایت نکردم چرا که، این مرد بی رحم اگر متوجه شود که ما قصد چنین کاری را داریم بدون شک با شلاق کودکانم  و من را تا سر حد مرگ کتک می‌زند.
 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران