اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

2 تغییر در آزمون‌های سراسری سال 92



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

زمان ثبت‌نام آزمون دكتری تغییر كرد

توكلی به ایسنا خبر داد: 2 تغییر در آزمون‌های سراسری سال 92

مشاور عالی سازمان سنجش از تغییر زمان ثبت‌نام سومین دوره آزمون دكتری نیمه متمركز خبر داد و گفت: ثبت‌نام آزمون دكتری سال 92 به هفتم آذرماه موكول شد.

دكتر حسین توكلی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینكه ثبت‌نام آزمون دكتری در طی روزهای 7 تا 12 آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود، اظهار كرد: آزمون این دوره 18 اسفندماه برگزار می‌شود.

وی تصریح كرد:‌ دفترچه راهنمای شركت در آزمون دكتری نیز از روز چهارشنبه 24 آبان بر روی سایت سازمان قرار خواهد گرفت و اطلاعیه این سازمان در خصوص شرایط و ضوابط و نحوه ثبت‌نام از داوطلبان در نشریه پیك سنجش روز دوشنبه 29 آبان منتشر و همزمان نیز بر روی سایت سازمان قرار داده می‌شود.

توكلی در خاتمه با اشاره به تصویب تغییر زمان برگزاری آزمون كارشناسی ارشد، گفت: آزمون كارشناسی ارشد 92 در طی روزهای 18 تا 20 بهمن ماه برگزار خواهد شد./ایسنا


ویدیو مرتبط :
آزمون های سراسری گاج-ثبت نام آزمون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام زمان آزمون های پزشکی سال 92/ تغییر زمان کنکور کارشناسی + جدول



اعلام زمان آزمون های پزشکی سال 92/ تغییر زمان کنکور کارشناسی ارشد

قائم مقام معاون آموزشی در امور سنجش آموزش پزشکی، تقویم 22 آزمون علوم پزشکی سال 92 را ابلاغ کرد و گفت: زمان آزمون کارشناسی ارشد به خردادماه منتقل شد.

دکتر جبرائیل نسل سراجی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بر اساس این تقویم آزمون چهل و یکم دستیاری در چهارم اردیبهشت ماه سال 93 برگزار می شود.

وی افزود: مهمترین تغییرات به آزمون های کارشناسی ارشد علوم پزشکی، ‌دکتری تخصصی داروسازی و جایابی دندانپزشکی اختصاص دارد که هر کدام بنا بر شرایط زمانی خود تغییراتی در زمان برگزاری داشته اند.

قائم مقام معاون آموزشی در امور سنجش آموزش پزشکی گفت: اولین آزمون در سال 92 آزمون دستیاری پزشکی است که در روز 5 اردیبهشت ماه 92 برگزار می شود. آخرین آزمون سال 92 نیز آزمون پیش کارورزی علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی است که در روز 15 اسفند ماه 92 برگزار خواهد شد./مهر

جدول آزمون های سال 92 در مرکز سنجش آموزش پزشکی


اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب