اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

16 سال انتظار برای گرفتن انتقام مرگ خواهر


پسر جوان سال‌ها تلاش کرد تا بتواند ردی از مردی به‌دست آورد که باعث خودکشی خواهرش شده بود و از وی انتقام بگیرد.

همشهری آنلاین: پسر جوان سال‌ها تلاش کرد تا بتواند ردی از مردی به‌دست آورد که باعث خودکشی خواهرش شده بود و از وی انتقام بگیرد.

او وقتی از زبان دوستش داستان غم‌انگیز خودكشی دختری را در 16سال قبل شنید، باورش نمی‌شد كه راوی داستان همان كسی است كه وی همه این سال‌ها به‌دنبال او می‌‌گشت.

16سال پیش وقتی مریم در یكی از شهرهای استان خوزستان خودش را مقابل ماشینی پرت كرد و دست به‌خودكشی زد، برادر كوچكش فقط 9سال داشت. ماجرایی كه باعث شد دختر جوان چنین تصمیم هولناكی بگیرد به‌مدتی قبل‌تر از آن برمی‌گشت. زمانی كه او با مرد جوانی آشنا و یك دل نه صددل عاشق او شد. دختر جوان تصور می‌كرد مرد رویاهایش را پیدا كرده و طوری فریب حرف‌های او را خورد كه به راحتی در دامش افتاد و قربانی نقشه‌ شومی شد كه این مرد در سر داشت.

او زمانی فهمید همه حرف‌های مرد مورد علاقه‌اش دروغ بوده و وی اصلا قصد ازدواج با او را نداشته كه كار از كار گذشته و ماجرای رابطه پنهانی او با مردی ناشناس در محل پخش شده بود. دختر جوان كه طاقت و تحمل آبروریزی را نداشت، در نهایت تصمیم گرفت به زندگی خودش پایان بدهد و اینگونه بود كه با پرت كردن خودش مقابل ماشین، به زندگی‌اش پایان داد.روزی كه مریم خودكشی كرد، كسی باورش نمی‌شد تأثیر این اتفاق روی برادر 9ساله‌اش آنقدر عمیق باشد كه او 16سال تمام صبر كند تا بتواند انتقام مرگ خواهرش را بگیرد. در همه این مدت، داغ مرگ خواهر یك لحظه هم از دل برادر كوچكش بیرون نرفت و او منتظر ماند زمانی فرا برسد كه بتواند نقشه‌ای را كه در همه این سال‌ها در ذهن داشت، عملی كند.

گزارش یك قتل


همین یك هفته پیش بود كه مأموران پلیس در جریان درگیری خونین 2مرد در یكی از شهرهای خوزستان قرار گرفتند. آنها وقتی در محل درگیری حاضر شدند، با جسد غرق خون مردی روبه‌رو شدند كه با ضربات چاقو به قتل رسیده بود. مرد پیش از اینكه بتواند سرنخی از عامل جنایت در اختیار پلیس قرار دهد، جانش را از دست داده بود. هیچ‌كس شاهد درگیری نبود و سرنخی كه راز این جنایت را برملا كند، وجود نداشت.

در چنین شرایطی، كارآگاهان به بررسی‌های میدانی پرداختند. هویت مقتول شناسایی شد اما وقتی مأموران به سراغ خانواده‌اش رفتند، آنها گفتند كه مقتول با كسی دشمنی‌ نداشت و نمی‌دانند عامل جنایت كیست. تحقیق از آشنایان، دوستان و همسایه‌های مقتول نیز نتوانست كمكی به پلیس كند تا اینكه در ادامه سرنخ مهمی در اختیار تیم تحقیق قرار گرفت.

دوربین‌های مداربسته

كارآگاهان متوجه شدند در محلی كه جنایت رخ داده بود، مغازه‌ای وجود دارد كه مجهز به دوربین مداربسته است. مأموران به بازبینی فیلم‌های ضبط‌شده در دوربین مداربسته پرداختند و تصاویری از لحظه جنایت به‌دست آوردند. این تصاویر مقتول را نشان می‌داد كه هنگام رفتن به محل كارش ناگهان مورد حمله پسر جوانی قرار گرفت و با ضربات چاقوی او به قتل رسید. مأموران با در اختیار داشتن تصویر قاتل، راهی محل جنایت شدند و به پرس و جو از ساكنان محل پرداختند تا اینكه سرانجام یكی از آنها قاتل را شناخت. وقتی هویت عامل جنایت فاش شد، مأموران راهی محل زندگی وی شدند و او را 72ساعت بعد از قتل دستگیر كردند.

كینه 16ساله

پسر جوان در بازجویی‌ها به جنایت اعتراف كرد و گفت: 16سال پیش، درحالی‌كه فقط 9سال داشتم خواهرم خودكشی كرد. او را خیلی دوست داشتم و فقط شنیدم كه خواهرم به‌خاطر جلوگیری از ریختن آبروی خانواده‌مان به زندگی‌اش پایان داده است. از آن موقع در فكر این بودم كه عامل خودكشی خواهرم را پیدا كنم و از او انتقام بگیرم. سال‌ها گذشت تا اینكه مدتی قبل برای ترك اعتیادم به كلاس‌های انجمن معتادان گمنام رفتم. در آنجا با فرخ(مقتول) آشنا شدم.

با هم دوست شدیم و او چند روز پیش داستانی را برایم تعریف كرد كه مرا به‌هم ریخت. فرخ گفت كه 16سال قبل با دختری به نام مریم دوست شده و او را فریب داده اما وقتی به قولش برای ازدواج با او عمل نكرده، دختر جوان برای جلوگیری از آبروریزی خودش را جلوی ماشین پرت و خودكشی كرده است. با شنیدن این جملات، همه اتفاقی كه 16سال قبل رخ داده بود در ذهنم زنده شد.

مطمئن شدم كه فرخ همان كسی است كه در همه این سال‌ها دنبالش می‌گشتم. همان مردی كه باعث شده بود خواهرم خودكشی كند. همان موقع نقشه قتلش را كشیدم. می‌دانستم كه او صبح‌ها از خانه خارج می‌شود تا به محل كارش برود. روز حادثه در مسیر عبورش كمین كردم و به محض دیدنش، به او حمله كرده و با ضربات چاقو وی را به قتل رساندم. سپس از محل گریختم و باورم نمی‌شد به این راحتی دستگیر شوم.

سرهنگ خواجوی، رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با بیان این خبر به همشهری گفت: پس از اعترافات عامل جنایت، برای او قرار قانونی صادر شد و تحقیقات تكمیلی درخصوص این پرونده ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
مرگ مرد جوان بر اثر تصادف پس از انتقام گرفتن از صاحب فروشگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل عام خانواده همسر برای گرفتن انتقام طلاق/ قاتل پس از 30 سال به مجازات مرگ رسید + تصاویر



قاتل بی رحم اهل " فلوریدا " به مجازات مرگ رسید.

آقای " جری کورل " 59 ساله به اتهام قتل همسر سابق و دختر 5 ساله اش و همچنین 2 تن از اعضای خانواده همسرش در سال 1985 سرانجام پس از 30 سال به مجازات رسید.

براساس گزارش پلیس این جنایت کار بی رحم که قاتل 4 قربانی از جمله همسرش خانم " سوزان کورل " دختر 5 ساله شان " تیوزدی  " و مادر زنش خانم " ماری لو همنز " و خواهر زنش خانم " ماری بث جونزد " بود در سال 1986 به مجازات اعدام محکوم شد اما اجرا حکم او به دلیل برخی مسائل قانونی تاکنون اجرا نشده و او به مدت 30 سال در حبس به سر برد و هر روز منتظر اجرای حکم مرگ خود بود .

پلیس در ادامه افزود اجساد قربانیان در جولای 1985 در خانه ی خانم " هنیز " واقع در " اور لاندو " غرق در خون یافت شد به طوری که دختر 5 ساله در 10 مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود و دیگر قربانیان هر یک 14 مورد جراحت در بدن آنها مشاهده شد .

پلیس از طریق اثر انگشت به جامانده از "کورل "در صحنه جنایت او را به اتهام قتل بازداشت کرد که در تحقیقات گسترده تر پلیس انگیزه ی او از این جنایت هولناک اقدام به گرفتن انتقام از همسرش بود که به دلیل مصرف مواد مخدر از او جدا شده بود و به همراه  دخترشان او را برای همیشه ترک کرده بود .

این جنایت کار در نهایت با دادن سم در غذایش در زندان " فلوریدا " به مجازات مرگ رسید.

 

اخبار,اخبار حوادث, قتل عمد

 

اخبار,اخبار حوادث, قتل عمد

 

اخبار,اخبار حوادث, قتل عمد

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران