اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

15 گلوله پایان یک سوءظن فامیلی



15«عذاب وجدان» فصل آخر سناریویی بود كه ضارب زن و شوهری جوان در شهرك گلشهر شهرستان زنجان و برای پایان دادن به آنچه مرتكب شده بود رقم زد. بررسی اطلاعات حاكی از آن است كه این زن و شوهر كه در منزل خود و جلوی چشمان پسر نوجوان شان كشته شدند قربانی یك اختلاف ناموسی شده اند.

 

میهمانی رفع اختلاف به قتلگاه بدل شد

به گزارش اعتماد، هنوز ظهر سی و سومین روز از آغاز سال 92 به پایان نرسیده بود كه مرتضی 47 ساله و همسرش به قصد حل مشكلی كه چندین ماه بود خانواده شان را درگیر كرده بود به سمت منزل یكی از اقوام در شهرك گلشهر كاظمیه زنجان به راه افتادند. این زن و شوهر در حالی وارد منزل شدند كه چند تن از بزرگان فامیل و از جمله پدر مرتضی نیز جهت ریش سفیدی و حل اختلافات به آنجا آمده بودند. صحبت ها پیرامون اختلافات آغاز شد. هر چه بحث ها بیشتر جریان گرفت و موضوع به جلو پیش رفت مرتضی به هیچ وجه حاضر به پذیرش نبود. در نهایت كار به درگیری لفظی رسید. پس از چند دقیقه مرتضی یك قبضه كلت كمری كه همه مدعوین تا آن لحظه از وجودش بی خبر بودند را از لباسش خارج كرد. وی پس از آنكه چند گلوله به زن و شوهر میزبان شلیك كرد و در حالی كه هیچ كس جرات نزدیك شدن به او را نداشت از منزل متواری شد.

 

سرهنگ كردلو، معاون اجتماعی پلیس آگاهی زنجان درباره چگونگی شناسایی متهم به قتل به «اعتماد» گفت: متهم پس از متواری شدن از منزل به قصد فرار مسافتی را طی كرده ولی سپس اینطور كه خودش اعتراف كرده عذاب وجدان به او فشار آورده و به نخستین گشت نیروی انتظامی خود را معرفی كرد.

 

15 گلوله شلیك شد

معاون اجتماعی آگاهی زنجان درباره اینكه متهم چند گلوله شلیك كرده، گفت: متهم 15 گلوله شلیك كرده است و ما منتظر نظریه پزشكی قانونی هستیم تا مشخص شود گلوله ها چگونه به بدن زن و شوهر جوان اصابت شده اند. سرهنگ كردلو همچنین افزود: مقتول و همسرش دارای یك پسر 15 ساله بودند كه او هم هنگام جنایت در منزل حضور داشته و شاهد این صحنه بوده است. گزارش های «اعتماد» از منطقه یی كه قتل در آن اتفاق افتاده نشان می دهد كه شهرك گلشهر در كاظمیه زنجان شهركی تازه تاسیس است كه هنوز ساخت آن به اتمام نرسیده. تاكنون 5 فاز از این شهرك تمام شده و مردم در این 5 فاز زندگی می كنند. مقتول فردی 47 ساله بود و همسرش نیز 39 سال داشت. آنها همراه با پسر 15 ساله شان در فاز دوم این شهرك سكونت داشته اند. در فاز دوم همین شهرك تاكسی سرویس مهرداد فعالیت دارد كه یكی از راننده های آنجا درباره این جنایت به خبرنگار «اعتماد» گفت: اینجا تقریبا همه ساكنان فاز دو كه بسیار هم بزرگ است از جریان این قتل خبر دارند. او به خبرنگار ما گفت: بعضی از همسایه ها صدای شلیك ها را شنیده و از منزل بیرون آمده و متهم در حال فرار را دیده بودند.

 

ریش سفیدی بزرگان فامیل نتیجه نداد

سرهنگ طلوعی، رییس پلیس آگاهی زنجان نیز درباره این موضوع گفت: تحقیقات پیرامون این دو قتل هنوز در مرحله مقدماتی است و تا زمانی كه زوایای پنهان مشخص نشده است نمی توان درباره انگیزه اصلی متهم صحبتی كرد. وی ادامه داد: آنچه مشخص است انگیزه اختلافات ناموسی بوده ولی مصداق دقیق آن هنوز واضح نیست. رییس پلیس آگاهی زنجان با اشاره به اینكه قتل در منزل مقتول اتفاق افتاده گفت: ظهر دوم اردیبهشت قرار بوده مجلسی برپا شود تا در آن متهم و همسرش و عده یی از بزرگان در منزل مقتول حضور پیدا كنند تا مشكل خود را حل كنند ولی گویا درگیری به جایی رسیده كه آستانه تحمل متهم پایین آمده و دست به سلاح شده است.

 

سرهنگ طلوعی در رابطه با اینكه آیا در گیری بین مقتول و متهم پیش آمده است یا خیر گفت: درگیری فیزیكی به ما گزارش نشده و تا آنجا كه مطمئن هستیم درگیری شدید لفظی و توهین بین دو طرف پیش آمده است.

اعتماد


ویدیو مرتبط :
پایان غم انگیز و دردناک گاوها در پایان گاوبازی 15+

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خواستگاری كه با شلیك های گلوله پایان یافت



 

 

خواستگاری كه با شلیك های گلوله پایان یافت

 

شلیک گلوله در یک مجلس خواستگاری در شهرستان هیرمند سه مجروح برجای گذاشت.این حادثه در شامگاه چهارشنبه ۲۳ شهریور سالجاری، پس از این که یک مجلس خواستگاری با مخالفت خانواده دختر به هم خورد، رخ داده است و در جریان آن فردی به نام «الف» با اسلحه کلاش بر روی مهمانان حاضر در مراسم آتش گشود و سه نفر را به شدت مجروح و راهی بیمارستان کرد.

 

ماموران انتظامی شهرستان هیرمند پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی به محل حادثه که یکی از روستاهای این شهرستان بود اعزام و ضمن جلوگیری از گسترش نزاع و درگیری شرایط را تحت کنترل خود درآورند و ضارب و چهار نفر دیگر را دستگیر کردند.

 

به گزارش ایسنا، ماموران یک قبضه سلاح به همراه مهمات مربوطه را از ضارب کشف و تحقیقات بیشتر درباره علت و چگونگی این حادثه در دست بررسی است./خبرگزارى ایسنا