اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

1447 مصدوم بر اثر تگرگ و سیل دیشب


مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات از بروز سیل و آب گرفتگی در استان قزوین خبر داد.

ایسنا: مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات از بروز سیل و آب گرفتگی در استان قزوین خبر داد.

حسین درخشان با اعلام خبر فوق گفت: تگرگ شب گذشته در استان قزوین مشکل ایجاد کرده و چهار شهرستان قزوین، الموت، البرز و تاکستان سیل و آب گرفتگی داشته است که هشت روستا در این چهار شهرستان دچار آسیب شدند .

وی درباره تعداد مصدومین بیان کرد: در مجموع 1447 بر آسیب دیده اند که 368 خانوار می شوند. تاکنون نیز 430 نفر اسکان اضطراری داده شده و 9 نفر به مرکز درمانی انتقال داده شده اند.


ویدیو مرتبط :
بارش شدید تگرگ و جاری شدن سیل در سفیدکمر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

2 کشته بر اثر سیل در آذربایجان شرقی



اخبار حوادث - 2 کشته بر اثر سیل در آذربایجان شرقی

مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: بر اثر بارندگی شدید و جاری شدن سیل در میانه دو نفر جان خود را از دست دادند.

 خلیل ساعی ˈ ، روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بارش شدید باران که از صبح امروز آغاز شده است، باعث آبگرفتگی در راه آهن میانه و منازل روستاهای اسلام آباد، آچاچی و زرنق از توابع بخش مرکزی این شهرستان شده است.

وی گفت: بر اثر این بارندگی 200 باب منزل مسکونی در روستای اسلام آباد، پنج باب خانه مسکونی در روستای آچاچی دچار آبگرفتگی شده و تاکنون 300 گوسفند تلف شده است.

ساعی افزود: در جاده قدیم میانه - زنجان نیز ریزش کوه رخ داده و جاری شدن سیل در جاده میانه - میاندوآب نیز موجب نشست گل و لای شده است.

اخبار حوادث - ایرنا