اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

14 نفر در حادثه تروریستی عوامل ضد انقلاب شهید و زخمی شدند



معاون اجتماعی و ارشاد فرماندهی انتظامی كردستان گفت: در حادثه تروریستی ساعت 17:10 دقیقه عصر امروز كه در میدان آزادی سنندج روی داد، 14 نفر كشته و مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ابراهیم كاظمی‌نژاد دقایقی پیش در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: این اتفاق موجب كشته شدن چهار مامور انتظامی و یك فرد عادی و مجروح شدن پنج مامور انتظامی و چهار شهروند سنندجی شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی كردستان خاطرنشان كرد: این اقدام تروریستی توسط دو نفر از عوامل ضدانقلاب و با استفاده از سلاح گرم انجام شده است.

وی این اقدام تروریستی را اقدامی كور و تنها با هدف ایجاد رعب و وحشت در میان مردم عنوان كرد و افزود: اقدامات اساسی پلیس منجر به شناسایی و دستگیری عوامل این ترور كور خواهد شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان كردستان با اشاره به اینكه مجروحان در بیمارستان تحت مداوا قرار دارند، تصریح كرد: متاسفانه حال یكی از آنها رضایت‌بخش نیست.

وی افزود: زمان تشییع پیكر این شهیدان متعاقبا اعلام می‌شود.

گفتنی است در سال گذشته نیز طی چهار حادثه تروریستی دو روحانی برجسته استان به شهادت رسیدند و دو نفر از قضات دادگستری نیز از این حوادث جان سالم به در بردند.

خبرهای تكمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.../خبرگزاری فارس


ویدیو مرتبط :
هلاکت 2 نفر از عاملین حادثه تروریستی سنندج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حادثه تروریستی در سنندج/ سه نفر شهید و زخمی شدند



 

 

 

شامگاه پنج شنبه و در پی حمله افراد مسلح و ناشناس یک نفر از پرسنل انتظامی کردستان شهید و دو نفر دیگر نیز زخمی شدند.

در این حادثه تروریستی که حدود ساعت 20 پنج شنبه و در خیابان 17 شهریور (سه راه شیخان) روی داد، علاوه بر شهادت و زخمی شدن دو نفر از پرسنل فرماندهی انتظامی کردستان یک فرد عابر نیز زخمی شده است.

مسئولان استان کردستان هنوز جزئیات بیشتری از این حادثه  اعلام نکرده اند.... / تحلیل : عصر ایران