اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

۲ كودك آزاردیده جان باختند






 كودك آزاردیده جان باختند

 

2كودك خردسال كه در ۲ حادثه جداگانه مورد كودك آزاری قرار گرفته بودند، در بیمارستان تسلیم مرگ شدند.

 

این ۲ پسربچه به نام های محمد پویا و پارسا بودند كه از اوایل تیرماه به خاطر این كه مورد كودك آزاری قرار گرفته بودند، به بیمارستان بهرامی تهران منتقل شدند و تلاش پزشكان برای نجات جان آن دو آغاز شد، اما آنها پس از چند هفته بستری شدن در بیمارستان در حالی كه به كما رفته بودند، تسلیم مرگ شدند.

 

این در حالی است كه مادر پارسا و مرد مورد علاقه وی به اتهام كودك آزاری در زندان به سر می برند و در پرونده مرگ محمدپویا نیز، پدر سنگدل وی بازداشت شده است و تحقیقات از این ۳ متهم همچنان ادامه دارد.

 

پارسا، نخستین قربانی

 

به گزارش «جام جم»، نخستین قربانی كه پارسا نام داشت، اوایل تیرماه در حالی كه به دلیل ضرب و جرح بی هوش شده بود، به بیمارستان فیاض بخش تهران منتقل شد. پزشكان در بررسی از وضعیت كودك مشاهده كردند، روی بدن وی آثار سوختگی با سیگار، كابل، شلنگ و سیخ داغ وجود دارد.

 

پزشكان با اطمینان از این كه پارسا مورد كودك آزاری قرار گرفته است، ماجرا را به ماموران كلانتری ۱۵۱ یافت آباد گزارش دادند و با حضور ماموران كلانتری در بیمارستان، مادر كودك و مردی كه او را همراهی می كرد، دستگیر شدند.

 

بنابراین گزارش، از همان زمان تلاش پزشكان برای نجات پارسا آغاز شدولی با وخامت حال وی، كودك به بیمارستان بهرامی منتقل شد و تلاش ها برای نجات وی ادامه پیدا كرد.

 

انكار مادر به كودك آزاری

 

با تشكیل پرونده قضایی در این زمینه، مادر پارسا در بازجویی ها گفت: چند سال پیش ازدواج كردم، اما پیش از تولد پارسا وضعیت نابسامان مالی ما موجب شد تا شوهرم ما را ترك كند.

 

وی افزود: بعد از تولد فرزندم، شوهرم به طور غیابی طلاقم داد و سرپرستی فرزندمان را به من سپرد. با كار كردن هزینه زندگی مان را تامین می كردم تا این كه از چند ماه پیش با مردی آشنا شده و تصمیم به ازدواج گرفتیم اما خانواده ام با این وصلت مخالف بودند.

 

بعد از مدتی متوجه اعتیاد محمدرضا ـ مرد مورد علاقه ام ـ شدم. زن جوان ادامه داد: محمدرضا به من قول داد اعتیادش را ترك كند اما بی فایده بود و چند بار مرا مجبور به مصرف مواد مخدر (شیشه) كرد و با اجاره خانه ای از من خواست در آنجا زندگی كنم.مادر جوان با اشاره به شب حادثه كودك آزاری گفت: ۲۰ روز قبل از حادثه این مرد از من خواست پارسا را نزد خودم بیاورم تا مقدمات ازدواجمان را فراهم كند. چند روزی از آمدن پسرم نگذشته بود كه یك شب به ملاقاتمان آمد و با دیدن پسرم كه بی قراری می كرد وی را بشدت كتك زد و دست و پای او را سوزاند و پس از كتك زدن من، ما را در خانه زندانی كرد و متواری شد. وی اضافه كرد: در این ۲۰ روز وضعیت جسمانی پسرم هر روز بدتر می شد تا این كه پارسا به كما رفت و در روز بیست و یكم مردی كه با او قصد ازدواج داشتم به دیدارمان آمد و وقتی پارسا را بیهوش دید، ما را به بیمارستان منتقل كرد.

 

درپی این اظهارات، مرد معتاد نیز بازجویی شد و ادعا كرد مادر كودك وی را شكنجه كرده است وهمچنان متهمان یكدیگر را مقصر آن حادثه معرفی می كنند.

 

مرگ دومین كودك

 

دومین قربانی محمد پویا كودك ۴ ساله ای بود كه خانواده اش هنگام انتقال او به بیمارستان بهرامی ادعا می كردند كودك بعد از مصرف مواد مخدر (كراك) بیهوش شده است.

 

كادر درمانی بیمارستان تلاش برای نجات وی را آغاز كرده بودند تا این كه معلوم شد، این كودك همان فردی است كه اوایل فروردین سال جاری خانواده اش اورا به خاطر مصرف مواد مخدر كراك به بیمارستان آورده و این كودك چند روزی بستری بود و خانواده اش با تعهد قضایی، او را تحویل گرفته و به خانه برده بودند. با مشخص شدن این موضوع، پرونده ای تشكیل و والدین وی بازداشت شدند. آنها در بازجویی یكدیگر را مقصر دانستند تا این كه مادر كودك گفت، شوهرش مرد معتادی است و مواد مخدر (كراك) را به زور به خورد پسرمان داده تا او آرام شود و خودش بتواند با دوستانش در خانه مواد مخدر مصرف كند.

 

در پی این اظهارات مادر و پدر كودك با دستور قضایی روانه زندان شدند. بنابراین گزارش، با مرگ ۲ پسر خردسال، رسیدگی به هر دو پرونده وارد مرحله جدیدی شده و اجساد ۲ قربانی با قرار قانونی به پزشكی قانونی انتقال یافته است./گزارش : جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
هفتصد مهاجر در مدیترانه جان باختند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

2 كودك آزاردیده دیگر جان باختند


2 كودك خردسال كه در 2 حادثه جداگانه مورد‌ كودك آزاری قرار گرفته بودند، روز گذشته در بیمارستان تسلیم مرگ شدند.

 2 كودك خردسال كه در 2 حادثه جداگانه مورد‌ كودك آزاری قرار گرفته بودند، در بیمارستان تسلیم مرگ شدند. این 2 پسربچه به نام‌های محمد پویا و پارسا بودند كه از اوایل تیرماه به خاطر این كه مورد كودك‌آزاری قرار گرفته بودند، به بیمارستان بهرامی تهران منتقل شدند و تلاش پزشكان برای نجات جان آن دو آغاز شد، اما آنها پس از چند هفته بستری شدن در بیمارستان در حالی كه به كما رفته بودند، روز گذشته تسلیم مرگ شدند.

این در حالی است كه مادر پارسا و مرد مورد علاقه وی به اتهام كودك‌آزاری در زندان به سر می‌برند و در پرونده مرگ محمدپویا نیز، پدر سنگدل وی بازداشت شده است و تحقیقات از این 3 متهم همچنان ادامه دارد.

پارسا، نخستین قربانی
نخستین قربانی كه پارسا نام داشت، اوایل تیرماه در حالی كه به دلیل ضرب و جرح بی‌هوش شده بود، به بیمارستان فیاض‌بخش تهران منتقل شد. پزشكان در بررسی از وضعیت كودك مشاهده كردند، روی بدن وی آثار سوختگی با سیگار، كابل، شلنگ و سیخ داغ وجود دارد.

پزشكان با اطمینان از این كه پارسا مورد كودك‌آزاری قرار گرفته است، ماجرا را به ماموران كلانتری 151 یافت‌آباد گزارش دادند و با حضور ماموران كلانتری در بیمارستان، مادر كودك و مردی كه او را همراهی می‌كرد، دستگیر شدند.

بنابراین گزارش، از همان زمان تلاش پزشكان برای نجات پارسا آغاز شدولی با وخامت حال وی، كودك به بیمارستان بهرامی منتقل شد و تلاش‌ها برای نجات وی ادامه پیدا كرد.

انكار مادر به كودك‌آزاری
با تشكیل پرونده قضایی در این زمینه، مادر پارسا در بازجویی‌ها گفت: چند سال پیش ازدواج كردم، اما پیش از تولد پارسا وضعیت نابسامان مالی ما موجب شد تا شوهرم ما را ترك كند.

وی افزود: بعد از تولد فرزندم، شوهرم به طور غیابی طلاقم داد و سرپرستی فرزندمان را به من سپرد. با كار كردن هزینه زندگی‌مان را تامین می‌كردم تا این‌كه از چند ماه پیش با مردی آشنا شده و تصمیم به ازدواج گرفتیم اما خانواده‌ام با این وصلت مخالف بودند.

بعد از مدتی متوجه اعتیاد محمدرضا ـ مرد مورد علاقه‌ام ـ شدم. زن جوان ادامه داد: محمدرضا به من قول داد اعتیادش را ترك كند اما بی‌فایده بود و چند بار مرا مجبور به مصرف مواد مخدر (شیشه)‌ كرد و با اجاره خانه‌ای از من خواست در آنجا زندگی كنم.

مادر جوان با اشاره به شب حادثه كودك‌آزاری گفت: 20 روز قبل از حادثه این مرد از من خواست پارسا را نزد خودم بیاورم تا مقدمات ازدواجمان را فراهم كند. چند روزی از آمدن پسرم نگذشته بود كه یك شب به ملاقاتمان آمد و با دیدن پسرم كه بی‌قراری می‌كرد وی را بشدت كتك زد و دست و پای او را سوزاند و پس از كتك زدن من، ما را در خانه زندانی كرد و متواری شد. 

وی اضافه كرد: در این 20 روز وضعیت جسمانی پسرم هر روز بدتر می‌شد تا این‌كه پارسا به كما رفت و در روز بیست و یكم مردی كه با او قصد ازدواج داشتم به دیدارمان آمد و وقتی پارسا را بیهوش دید، ما را به بیمارستان منتقل كرد.

درپی این اظهارات، مرد معتاد نیز بازجویی شد و ادعا كرد مادر كودك وی را شكنجه كرده است و همچنان متهمان یكدیگر را مقصر آن حادثه معرفی می‌كنند.

مرگ دومین كودك
دومین قربانی محمد پویا كودك 4 ساله‌ای بود كه خانواده‌اش هنگام انتقال او به بیمارستان بهرامی ادعا می‌كردند كودك بعد از مصرف مواد مخدر (كراك)‌ بیهوش شده است.

كادر درمانی بیمارستان تلاش برای نجات وی را آغاز كرده بودند تا این‌كه معلوم شد، این كودك همان فردی است كه اوایل فروردین سال جاری خانواده‌اش اورا به خاطر مصرف مواد مخدر كراك به بیمارستان آورده و این كودك چند روزی بستری بود و خانواده‌اش با تعهد قضایی، او را تحویل گرفته و به خانه برده بودند. 

با مشخص شدن این موضوع، پرونده‌ای تشكیل و والدین وی بازداشت شدند. آنها در بازجویی یكدیگر را مقصر دانستند تا این‌كه مادر كودك گفت، شوهرش مرد معتادی است و مواد مخدر (كراك)‌ را به زور به خورد پسرمان داده تا او آرام شود و خودش بتواند با دوستانش در خانه مواد مخدر مصرف كند.

در پی این اظهارات مادر و پدر كودك با دستور قضایی روانه زندان شدند. بنابراین گزارش، با مرگ 2 پسر خردسال، رسیدگی به هر دو پرونده وارد مرحله جدیدی شده و اجساد 2 قربانی با قرار قانونی به پزشكی قانونی انتقال یافته است.

منبع: عصرایران