اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

۲ زن «زنده زنده» در ساختمان داغ سوختند





 

۲ زن «زنده زنده» در ساختمان داغ سوختند

 

مرگ دلخراش دو زن جوان بر اثر آتش سوزی اسرارآمیز ، پلیس جنایی بندرعباس را با معمای تازه ای رو به رو کرد. لفن مرکز فوریت های آتش نشانی بندرعباس ۲۱:۴۵ جمعه به صدا در آمد و یک شهروند اعلام کرد خانه ای در کوی کارگر ۵ خیابان ملت به شدت شعله ور شده است.


سپس کمک رسانان ایستگاه شماره ۲ این سازمان به سرعت به ساختمان مورد نظر رفتند و در عملیاتی نفسگیر آتش را مهار کردند اما با مرگ دو زن ، خستگی بر جانشان ماند.

 

در آن بین سه مرد جوان نیز دچار ۲۰ تا ۳۰ درصد سوختگی شدند اما با تلاش «ناجیان ۱۲۵» و کمک رسانان اورژانس از مرگ گریختند.

 

به دنبال تحقیق مقدماتی بازپرس کشیک وقت دادسرای بندرعباس پیکرهای قربانیان به پزشکی قانونی فرستاده شد.

 

رازگشایی معما روی سه فرضیه خودسوزی ، جنایت یا بی احتیاطی متمرکز است.

 



ویدیو مرتبط :
‫کارگران دفن زباله زنده زنده در آتش سوختند!‬

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن جوان در یك برنامه زنده تلویزیونی با اسلحه خودكشی كرد



 

 رسانه های دولتی آمریكا از خودكشی یك زن جوان در برنامه ای تلویزیونی و در مقابل بینندگان با استفاده از اسلحه خبر دادند.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «بلر میلر» گوینده شبكه تلویزیونی در ایالت «كارولینای شمالی» در مصاحبه ای تصریح كرد كه عصر روز گذشته یك زن جوان حین اجرای مسابقه در مقابل دوربین با شلیك گلوله به سرش خودكشی كرد.

به گزارش ایسنا، این گوینده در ادامه به پایگاه اطلاع رسانی شورت نیوز، گفت: این حادثه در ساعت ۱۷ به وقت محلی رخ داد و باعث شد تا برنامه به طور كامل قطع شود.

همچنین در پی انجام تحقیقات صورت گرفته توسط كارشناسان و بازرسان پلیس ایالت «كارولینای شمالی» مشخص شد كه این زن اسلحه را در داخل لباسش مخفی كرده بود.

البته تاكنون انگیزه این زن از این اقدام مشخص نشده است؛ چرا كه ماموران موفق نشدند از داخل كیف دستی این زن جوان یادداشتی بیابند.... / خبرگزارى ایسنا