اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

۱۷ نفر در یك پارتی شبانه در مشهد دستگیر شدند



 

۱۷ نفر در یك پارتی شبانه در مشهد دستگیر شدند

ماموران پلیس مشهد در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر برگزاری یك مجلس پارتی در بلوار وكیل آباد مشهد، در این محل ۱۷ نفر را دستگیر كردند.

به گزارش مركز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، در پی تماس چند شهروند با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مجلس لهو و لعب ماموران كلانتری سجاد به محل اعزام شدند و بعد از بررسی تماس های مردمی با هماهنگی مراجع قضایی وارد منزل شدند.

بر این اساس، در این پارتی ۱۲ مرد و ۵ زن دستگیر و به كلانتری محل منتقل شدند. از این منزل ۱۹ حلقه سی دی غیر اخلاقی و مقادیری مشروبات الكلی كشف و ضبط شد.

متهمان نیز برای سیر مراحل قانونی پرونده تحویل مراجع قضایی شدند...../تحلیل :آفتاب


ویدیو مرتبط :
پارتی های شبانه تهران؛

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرکرده باند زورگیران خشن مشهد دستگیر شد/ اعتراف پسر جوان به بیش از 60 فقره زورگیری شبانه



اخبار ,اخبار حوادث ,باند زورگیران

 

اخبار حوادث - سرکرده باند زورگیران خشن مشهد دستگیر شد/ اعتراف پسر جوان به بیش از 60 فقره زورگیری شبانه

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری جوان ٢٣ساله‌ای که از عاملان اصلی شرارت و گرداننده باند زورگیری‌های خشن در منطقه قاسم‌آباد، آزادشهر و محدوده بلوار وکیل‌آباد مشهد بود، خبر داد.

سرهنگ حجت نیک مرام فرمانده انتظامی مشهد در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح عملیات دستگیری این متهم شرور گفت: گزارش چندفقره زورگیری خشن شبانه از شهروندان در غرب مشهد، تیم‌های آگاهی سرکلانتری غرب را بر آن داشت تا برای پیگیری موضوع به‌طور ضربتی وارد عمل شوند.
 
سرهنگ‌ نیک مرام افزود: افسران آگاهی کلانتری ٣٦ مشهد در این ماموریت ضربتی با هدایت سرهنگ‌عبداللهی، تحقیقات گسترده خود را آغاز کردند و طرح مهار را به اجرا گذاشتند.
 
وی ادامه داد: مأموران انتظامی، عامل اصلی این سرقت‌های مخوف را لحظاتی پس‌ از زورگیری از یک شهروند با همکاری شهروندان وظیفه‌شناس دستگیر کردند.
 
سرهنگ‌ نیک مرام بیان داشت: در ادامه تحقیقات از متهم ٢٣ساله که "سعید" نام دارد، آغاز شد که وی در همان ابتدا به چند فقره زورگیری در محدوده وکیل‌آباد مشهد اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد : با بررسی بیشتر در حوزه سرکلانتری غرب مشهد مشخص شد سرقت‌های مشابه دیگری در محدوده کلانتری سجاد و قاسم‌آباد نیز به وقوع پیوسته است. 
 
وی افزود: پیگیری‌های بعدی پلیس باتوجه‌ به اظهارات مال‌باختگان و شاکیان این پرونده، حاکی از آن بود که متهم دستگیرشده در ارتکاب این سرقت‌ها، دست داشته است.
 
سرهنگ نیک‌مرام در ادامه اذعان داشت: متهم پرونده که برابر شواهد و ادله موجود، راهی جز بیان حقیقت نمی‌دید، در اعترافاتی صریح و با معرفی یکی از همدستانش گفت: با موتورسیکلت در محدوده قاسم‌آباد، آزادشهر، بلوار معلم و وکیل‌آباد مشهد پرسه می‌زدیم و پس از انتخاب سوژه‌های خود با تهدید چاقو به آنان حمله‌ می‌کردیم و گوشی‌های تلفن همراه و تبلت آنان را به سرقت می‌بردیم.
 
فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به اینکه شواهد و مستندات موجود نشان می‌دهد متهم و همدستانش مرتکب بیش‌از ٦٠ فقره زورگیری شده‌اند، گفت: تحقیقات پرونده برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای باند ادامه دارد.
 
 
گفتنی است، متهم همچنین اعتراف کرد که گوشی‌های سرقتی را در بازار «دروی» مشهد به فروش رسانده‌اند.
 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران