اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک شهردار برکنار شد



اخبار,اخبار اجتماعی , استیضاح شهردار نیشابور

در ماه‌‌های اخیر تاکنون دو بار مراسم استیضاح شهردار نیشابور به دلایلی از جمله مسائل مالی، رکود پروژه‌های شهری و نبود نظارت بر امور پیمانکاران، جذب نکردن سرمایه‌گذار برگزار شده بود

در جلسه غیر علنی شورای اسلامی شهر نیشابور، با رأی اکثریت اعضا شهردار این شهرستان برکنار شد.


به گزارش خبرآنلاین  در جلسه غیر علنی عصر امروز شورای شهر نیشابور که نخستین جلسه این شورا در سال 94 نیز بود، با رأی اکثریت اعضا شهردار این شهرستان برکنار شد.
در این جلسه «محمدحسن زرندی» شهردار نیشابور با 11رأی عزل شد و «حبیب‌الله بتویی» با 8رأی به عنوان سرپرست شهرداری نیشابور معرفی شد.


گفتنی است؛ در ماه‌‌های اخیر تاکنون دو بار مراسم استیضاح شهردار نیشابور به دلایلی از جمله مسائل مالی، رکود پروژه‌های شهری و نبود نظارت بر امور پیمانکاران، جذب نکردن سرمایه‌گذار برگزار شده بود.

 

اخبار اجتماعی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
رای گیری شورای شهر تهران برای انتخاب شهردار جدید و انتصاب محمدعلی نجفی به عنوان شهردار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شهردار اصفهان استیضاح و برکنار شد



اخبار,اخباراجتماعی,شهردار اصفهان

شهردار اصفهان با 14 رأی مخالف و هفت رای موافق با ادامه کار او توسط اعضاء شورای اسلامی شهر اصفهان از کار برکنار شد.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان استیضاح شد. استیضاح شهردار در حالی صورت گرفت که پاسخ او به دو سؤال هفته گذشته اعضاء در خصوص متروی اصفهان و انتخاب عنوان مدیرکلی برای رئیس دفتر شهردار، نتوانست شورایی‌ها را قانع کند.

"بوژ مهرانی" سرپرست شهرداری اصفهان شد
"بوژ مهرانی" مدیر امور مالی و ذی‌حساب شهرداری اصفهان به عنوان سرپرست شهرداری اصفهان توسط اعضاء شورای شهر اصفهان انتخاب شد. رضا امینی، رئیس شورای شهر اصفهان گفت: با توجه به اینکه پیش از این احتمال برکناری شهردار را محتمل می‌دانستم گزینه‌هایی برای سرپرستی شهرداری در نظر داشتم و به نظر من بوژ مهرانی بهترین گزینه برای سرپرستی شهرداری اصفهان است. پس از استعفای مهندس جوادی در سال 1382 این دومین باری است که شهرداری اصفهان توسط سرپرست اداره می‌شود.


  اخبار  اجتماعی  - ایسنا