اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک خانواده قربانی نشت گاز منوكسید كربن شدند.



 

در آستانه شروع فصل سرما، اعضای یك خانواده قربانی نشت گاز منوكسید كربن شدند.مدیرعامل سازمان آتش نشانی اراك در این باره گفت: شامگاه شنبه، امدادگران به دنبال اطلاع از حادثه گازگرفتگی خود را به محل حادثه رساندند.

 

آنها پس از ورود به خانه با پیكرهای بی جان زن و شوهر جوان و دختر خردسالشان روبه رو شدند كه بر اثر مسمومیت با گاز منوكسید كربن جان سپرده بودند.

به گفته عبدالله اسماعیلی، رعایت نكردن نكات ایمنی در نصب دودكش موجب نشت گاز منوكسید كربن (CO) در محیط خانه شده و مرگ آنها را رقم زده بود.

به گفته وی، استفاده از آبگرمكن های دیواری در فضاهای بسته یا مكان هایی كه هوا جریان ندارد، غیراصولی و خطرناك است همچنین جنس دودكش و اتصالات آن باید مقاوم بوده و قطر لوله دودكش نیز باید مساوی یا بزرگ تر از قطر لوله خروجی دستگاه گازسوز باشد.... / روزنامه ایران



ویدیو مرتبط :
رضاخواه حادته مسمومیت با منوكسید كربن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نشت گاز، یک خانواده را قربانی کرد



 

نشت

 

مدیر كل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: مهمترین حادثه در تعطیلات نوروزی استان تهران فوت یك خانواده 4 نفره در استان تهران بر اثر نشت گاز بود.

محمود باقری با اشاره به اینكه در ایام تعطیلات سال جاری كاهش تصادفات و كشته‌شدگان در استان تهران را داشتیم، اظهار داشت: اما متأسفانه فوت این خانواده چهار نفره به دلیل بی احتیاطی در شهرستان رباط كریم صورت گرفت.

وی درباره تمهیدات استانداری تهران برای سیزدهم فروردین بیان داشت: نیروهای امدادی، انتظامی و درمانی استان تهران در این روز در آماده باش هستند.

مدیر كل مدیریت بحران استانداری تهران خاطرنشان كرد: هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های مربوطه صورت گرفته است و بر اساس نظر سنجی‌های صورت گرفته مردم از عملكرد دستگاه‌های اجرایی در استان تهران رضایت دارند.... / تحلیل : عصر ایران