اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک بنر جنجالی در شهر اهواز خبرساز شد+عکس



 اخبار اجتماعی - یک بنر جنجالی در شهر اهواز خبرساز شد+عکس

  بنری در شهر اهواز طی روزهای گذشته در سطح شبکه های اجتماعی طوفان به پا کرده است. اشتباه املایی در متن  و همینطور استفاده اشتباه از کلمه روزه خوار  به جای کلمه ی روزه دار ! در آخر جمله این  بنرِ ستاد  احیاء امر به معروف و نهی از منکر  سوژه شبکه های اجتماعی کرده است.

اخبار,اخبار اجتماعی,  ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر

 اخبار اجتماعی - پرداد


ویدیو مرتبط :
گزارش 20:30 از پسر خبرساز تلگرام و عکس های جنجالی اش!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویر جنجالی جنیفر لوپز دوباره خبرساز شد +عکس



تصویر جنجالی جنیفر لوپز دوباره خبرساز شد +عکس

به گزارش پرداد به نقل از مگ فور: اخیرا" تصویری از "جنیفر لوپز" روی جلد مجله پر تیراژ "پی پل" منتشر گردید که صدای بسیاری از منتقدان جنیفر را در آورده بوذ.
این خواننده محبوب 43 ساله در این تصویر با یک ژست کاملا نامتعارف ، موهای پریشان و خنده ای ناخوشایند که تمام چروکهای صورت او را نشان میدهد دیده میشود و همین بی کیفیتی در انتخاب حالت سوژه صدای همه را در آورده است.

جنیفر لوپز,عکس جنیفر لوپز,صویر جنجالی جنیفر لوپزروی جلد مجله پی پل

این درحالی است که مدیر برنامه های "جنیفر" میگوید او از این مسئله ناراحت نیست و شاید او شخصا این تصویر را نپسندد اما از نتیجه کار راضی است.
یک منبع اعلام کرده بود که جنیفر از اینکه در این تصویر مسن تر از سن واقعی اش به نظر میرسد و خیلی آشفته است ناراضی است و از این مجله برای انتشار این تصویر توضیح خواسته است اما مدیر برنامه های وی اصرار دارد که این خواننده پر حاشیه از این تصویر رضایت کامل دارد و آن را دیده و تمام ماجرای به چاپ رسیده را هم خوانده است .او میگوید ما ارتباط نزدیکی با ویراستار این مجله داریم و از نتیجه کار کاملا راضی هستیم.
مجله "پی پل" هم اعلام کرده است در پی ارتقاء کیفیت مطالب راجع به این خواننده است و میخواهد ارتباط سازنده تری با او و تیم کاری اش داشته باشد.
البته با مقایسه چهره این خواننده محبوب هالیوودی در شب حضور برای جشنواره "گلدن گلوب" این تصویر واقعا بی کیفیت است چه از نظر ارائه تصویری آشفته از او و چه از نظر کار فتوشاپ روی تصویر به نظر میرسد نظر منتقدان درست باشد..../pardad.ir