اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یک اتفاق غیرمنتظره؛ ۲ خواهر بعد از ۴۰ سال جدایی، در بیمارستانی در آمریکا، استخدام و هم‌شیفت شدند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دو خواهر یتیم که ده ها سال پیش در کره جنوبی از یک دیگر جدا شده بودند& پس اینکه به طور اتفاقی در یک بیمارستان در فلوریدا استخدام شدند، متوجه شدند خواهر هستند.

این دو زن که در دهه 40 سالگی زندگیشان هستند و از 1970 تاکنون همدیگر را ندیده بودند از اینکه فهمیدند از بستگان هم هستند، متعجب شده بودند.

خواهرها هر دو کودکی غم انگیزی داشتند؛ آن ها قبل از اینکه توسط دو خانواده آمریکایی به فرزند خواندگی گرفته شوند قسمتی از زندگیشان را در یتیم خانه گذرانده اند.

در کودکی خواهر کوچک تر، یون سوک یا میگان هیوز، توسط مادرش از پدر الکلی‌اش جدا شد، ولی خواهر ناتنی اش، پوک-نام شین و یا هالی هویل، پیش پدر باقی ماند. او که 2 سال بزرگتر بود وقتی که فقط 5 ساله بود، پدرش فوت کرد و به یتیم خانه ای در حومه سئول فرستاده شد. 4 سال بعد یعنی در 9 سالگی هالی هویل، خاونواده ای آمریکایی سر پرستی اش را بر عهده گرفتند و او را به ایالت ویرجینیا آمریکا بردند.

میگان هیوز چیز زیادی از دوران کودکی اش را به خاطر نمی آورد اما یک خانواده دیگر آمریکایی سرپرستی او را بر عهده گرفه و او را به نیویورک بردند یعنی 480 کیلومتری خواهرش.

اوایل امسال بود که خواهر بزرگتر در بیمارستانی در فلوریدا به عنوان دستیار پرستار در طبقه چهارم استخدام شد و 3 ماه پس از آن خواهر کوچکترش نیز برای کار در همان طبقه استخدام شد.

بین این 2 زن که در یک شیفت کار می کردند، به سرعت دوستی ای شکل گرفت. پس از اینکه نقاط مشترک زیادی بینشان پیدا شد، تصمیم گرفتند آزمایش «دی ان ای» بدهند.

هیوز در این باره گفت: من گفتم ما باید آزمایش «دی ان ای» بدهیم تا حقیقت را پیدا کنیم.

پس از اینکه این آزمایش را انجام دادند و جواب آن مثبت بود آنها بسیار خوشحال شده بودند. هیوز در این رابطه گفت: من باورم نمی شد که این حقیقت داشته باشد؛ من هیجان زده و بسیار خوشحال شده بودم.

خواهر کوچکتر هم که بسیار تعجب کرده بود گفت: وفتی این خبر را از هالی شنیدم اولین واکنشم این بود "خدای من" من تعجب کرده بودم، من یک دیوانه بودم. من خواهر داشتم!

 

اخبار اجتماعی - خبرآنلاین/گاردین

 


ویدیو مرتبط :
جابجایی غیرمنتظره دو نوزاد در بیمارستانی در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آشنایی و جدایی ستارگان در سال 2014


اکنون که در روزهای آخر سال 2014 میلادی به سر می بریم بد نیست به عشق ها و جدایی های هالیوودی در این سال نگاهی داشته باشیم.