اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یکی از عاملان ترور استاد دانشگاه تهران خودکشی کرد



 

 

 

واحد مرکزی خبر: یکی از عاملان ترور دکتر سرابی از پزشکان جراح تهران، دیروز در گیلان غرب با شلیک چند گلوله خودکشی کرد.

روابط عمومی فرمانداری گیلانغرب اعلام كرد نیروی انتظامی در دهستان حیدریه این شهرستان به یک دستگاه خودرو پیکان که به ایست توجه نکرده بود، مشکوک شد و به تعقیب وی می‌پردازد.

راننده در حوالی روستای سوخور شهباز شیری خودرو را رها و به ارتفاعات فرار می‌کند؛ اما زمانی که خود را در محاصره نیروی انتظامی می‌بیند با شلیک چند گلوله به زندگی خود پایان می‌دهد.

با بررسی هویتی وی مشخص شد که این فرد بهمن کریمی 58 ساله فرزند مراد اهل شهرستان اسلام‌آباد غرب بوده که با همدستی فرزندش (سجاد کریمی) و دامادش چند روز پیش دکتر سرابی از پزشکان جراح را در تهران به قتل رسانده بودند.

سجاد کریمی فرزند نامبرده نیز هم اکنون تحت تعقیب است.

حوالی ساعت 19 و 30 دقیقه چهارشنبه 31 شهریور مرحوم دكتر سرابی متخصص قلب و استاد دانشگاه در مقابل مطب خود در میدان 53 نارمك مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به بیمارستان‌امام حسین(ع) منتقل اما ساعت 14 روز جمعه و در پی بی‌نتیجه ماندن تلاش پزشكان تسلیم مرگ شد.

به ‌این ترتیب تحقیق در مورد ‌این حادثه با موضوع قتل در دستور كار بازپرس جنایی پایتخت قرار گرفت.

دكتر سرابی دومین پزشكی است كه درچند روز گذشته به ضرب گلوله از پای در آمده و پیش از وی نیز دكتر سودبخش استاد دانشگاه علوم پزشكی تهران با همین شیوه در مقابل مطب خود در بلوار كشاورز به قتل رسیده بود.

در حال حاضر بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 27 تهران تحقیق در مورد هر دو جنایت را در دستور كار دارد..../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
وضعیّت عاملان ترور شهید احمدی روشن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استاد فیزیك هسته‌ای دانشگاه تهران ترور شد



 

 

 

ترور

 

استاد فیزیك هسته‌ای دانشگاه تهران ترور شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،استاد مسعود علی محمدی صبح امروز در حین سوار شدن خودروی شخصی‌اش با منفجر شدن موتور‌سیكلتی كه مجاور خودرویش بود ،ترور شد.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت این عملیات تروریستی را برعهده نگرفته و مظنونی در این رابطه نیز دستگیر نشده است.