اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یادداشت مطهری پس از سخنرانی رئیس جمهور در جمع فرماندهان سپاه: روحانی صراحت بیشتری داشته باشد



یادداشت مطهری پس از سخنرانی رئیس جمهور , روحانی

یادداشت مطهری پس از سخنرانی رئیس جمهور در جمع فرماندهان سپاه: روحانی صراحت بیشتری داشته باشد

رئیس‌جمهور امروز در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران اظهارات صریحی را در حمایت از سپاه و نقش این نهاد در تامین امنیت داخلی و خارجی مطرح کردند.

 علی مطهری در واکنش به اظهارات روحانی درباره شایعات مطرح درباره فعالیت‌ اقتصادی طی یادداشتی با عنوان «سخنی با رئیس جمهور» نوشت: به نظر می رسد که این سخن آقای رئیس جمهور بیشتر جنبه نصیحت و بازدارندگی دارد و رئیس جمهور خواسته است تذکر و هشدار محترمانه ای به سپاه در خصوص ورود این نیروی نظامی به حوزه اقتصاد که در دولتهای نهم و دهم به اوج خود رسید، بدهد.

 

و الا بسیار بعید است که جناب آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور ندانند که واقعا امروز سپاه رقیب مردم و بخش خصوصی و مثل پیمانکارهای معمولی است و این امر آفات و آسیب هایی برای خود سپاه و اقتصاد کشور داشته است.

مطهری در پارگراف بعد یادداشت خود نوشته است: ما هم آرزو داریم که سپاه فقط پروژه های بسیار مهمی را که بخش خصوصی توان اجرای آن را ندارد بر عهده بگیرد به هر حال از جناب آقای روحانی صراحت بیشتری را انتظار داریم./فارس


ویدیو مرتبط :
سخنرانی رئیس جمهور دکتر روحانی در جمع فرماندهان سپاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سخنرانی رئیس جمهور در جمع مردم زاهدان / واکنش روحانی به آزادی مرزبانان ایرانی



اخبار,اخبار سیاسی,آزادی مرزبانان


اخبار سیاسی - تقدیر روحانی از همه ریش سفیدان در آزادی مرزبانان/ شهروند درجه دو نداریم

رئیس جمهور گفت: از همه ریش سفیدان و علمای شیعه و سنی که در ماجرای آزادی مرزبانان به گروگان گرفته شده تلاش کردند تقدیر و تشکر می کنم.

به گزارش مهر، حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان در جمع مردم زاهدان با اشاره به اینکه در قانون اساسی کشور ما بین اقوام مختلف و مذاهب مختلف تفاوتی وجود ندارد گفت: در این کشور شهروند درجه دو نداریم، شایسته سالاری بر این کشور حاکم است.

وی افزود: خوشحالم که هم معاون استاندار شیعه و هم سنی و هم فرماندار شیعه و هم از اهل سنت داریم و هم مدیران از مردان و زنان داریم.

روحانی ادامه داد: زمانی که چند نفر از مرزبانان و مرزداران به ناروا و ظالمانه توسط یک گروهک به گروگان گرفته شدند همه شما یک صدا و هم صدا ندای واحد استقامت، مقاومت و نپذیرفتن حرف زور را داشتید.

رئیس جمهور گفت: سپاس مردم ایران را تقدیم شیعه و سنی و علمای شیعه و سنی و تمام ریش سفیدان و همه آنهایی که برای آزادی مرزبانان تلاش کردند می کنم.

روحانی با اشاره اولین قدم ها برای برداشتن تحریم ها افزود: امروز شاهد شکسته شدن بخشی از تحریم ها هستیم و از آن بالاتر اعتراف دنیا به حق مردم در زمینه حقوق هسته ای و غنی سازی است که در توافق 1+5 به آن اذعان و اعتراف کرده است ما قدم به قدم مذاکرات را پیش خواهیم برد و به دنیا اثبات خواهیم کرد آنچه درباره ایران در گذشته گفته شده دروغ بوده است.

روحانی گفت: توسعه علمی و فن آوری را به حول قوه الهی توسعه خواهیم داد و تحریم ظالمانه ضد حقوق بشری را خواهیم شکست و کشور ما در آینده شاهد توسعه در سراسر کشور و از جمله در استان سیستان و بلوچستان خواهد بود. 

اخبار سیاسی - مهر