اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گوریل ها هم می توانند دوستان خوبی باشند!



امیان اسپینال خیلی کوچک بود که پدرش او را به دیدن گوریل های باغ وحشی که در آن زنگی می کرد برد. حالا 50 سال از آن زمان می گذرد و آقای اسپینال هر هفته سه یا چهار بار به دیدن خانواده گوریل ها می رود.

 

برترین ها: دامیان اسپینال خیلی کوچک بود که پدرش او را به دیدن گوریل های باغ وحشی که در آن زنگی می کرد برد. حالا 50 سال از آن زمان می گذرد و آقای اسپینال هر هفته سه یا چهار بار به دیدن خانواده گوریل ها می رود. او آنها را "پسرعموها, عمه ها و عموهای خودش می داند". این خانواده 11 نفره اسپینال را عمیقاً دوست دارند.

 

گوریل های باغ وحشی

 

آقای اسپینال پیوند عاطفی بسیار نزدیکی با این حیوانات دارد و معنای هر حرکت رفتار آنها را می شناسد. یکی از دوستانی که به همراه او به باغ وحش رفته است می گوید " وقتی گوریل ها ما را دیدند صداهای عجیبی ایجاد کردند که باعث ترس من شده بود اما اسپینال گفت آنها فقط می پرسند که چرا یک غریبه را با خودم به اینجا آورده ام."

 

گوریل های باغ وحشی

 

او ادامه می دهد "وقتی به در رسیدیم، همه خانواده برای استقبال از ما آمدند و رئیس خانواده، که یک گوریل نر بزرگ بود، برای اسپینال دست تکان داد، ولی در چشم هایش حالتی بود که نشان می داد چندان از حضور یک مهمان ناخوانده خوشحال نیست. می دانستم باید احتیاط کنم چون گوریل ها می توانند خطرناک باشند و کوچک ترین فرزند خانواده به راحتی می تواند دست یک مرد را از بدن جدا کند. پدر خانواده با خوشحالی اسپینال را بغل کرد و دستش را در جیب او فرو کرد تا خوراکی هایی را که اسپینال برایشان آورده بود بردارد. گوریل ها اسپینال را دوست داشتند و در پایان یکی از آن با اسپینال کشتی گرفت و او را زمین زد. اسپینال گفت این تنها نشانه مهربانی و علاقه آنها است. آنها همیشه وقتی ترکشان می کنم ناراحت می شوند."

 

گوریل های باغ وحشی

  

با وجود علاقه شدیدی که بین اسپینال و گوریل هایش وجود دارد، او تصمیم دارد که این خانواده 11 نفره را رها کند تا دوباره به طبیعت بازگردند. این رازی است که اسپینال به تازگی و با بغضی در گلو فاش کرده است. کسی چه می داند، شاید اسپینال می خواهد دوستانش در جایی زندگی کنند که واقعا به آن تعلق دارند./برترین ها


ویدیو مرتبط :
هشدار گوریل پشت نقره ای رهبر به گوریل مزاحم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برانکو: پیروزی در این هفته هدیه خوبی برای دوستان مسیحی ماست



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 پیروزی در این هفته هدیه خوبی برای دوستان مسیحی ماست
برانکو: باید ۳ امتیاز بازی با پدیده را بگیریم/ به موفقیت پرسپولیس خیلی خوشبین هستم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که تیمش به سه امتیاز دیدار مقابل پدیده نیاز دارد تا خودش را به صدر جدول نزدیک و نزدیک‌تر کند.

برانکو ایوانکوویچ که به کنفرانس خبری پیش از دیدار پدیده خراسان و پرسپولیس نرسید، در خصوص این بازی گفت: از بازی با پدیده انتظار برد دارم و برد در این بازی می‌تواند بزرگترین هدیه برای میلاد حضرت مسیح برای دوستان و همکاران مسیحی‌مان باشد.

وی که با سایت باشگاه پرسپولیس به صورت ویدئویی صحبت کرده، ادامه داد: من به موفقیت پرسپولیس بسیار خوشبین هستم، به دلیل کاری که بازیکنانم ارائه می‌کنند، توانی که می‌گذارند و شوقی که دارند. طبیعی است که به سه امتیاز دیدار مقابل پدیده نیاز داریم تا رتبه‌مان را در جدول بالاتر ببریم و به صدر جدول نزدیک و نزدیک‌تر شویم.

 

اخبار ورزشی - تسنیم