اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گفت‌وگوی تلفنی رئیس جمهور با پادشاه عربستان



  گفت‌وگوی تلفنی رئیس جمهور با پادشاه عربستان

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دفتر امور رسانه‌های ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور كشورمان كه شامگاه چهارشنبه با ملك عبدالله به صورت تلفنی گفت‌وگو می‌كرد با مثبت ارزیابی كردن سفر پادشاه عربستان به لبنان گفت: ما هم به لبنان سفر كردیم تا تلاش‌ها برای ایجاد وحدت و همبستگی در لبنان كامل شود.

 

وی اظهار داشت: در این سفر با همه برادران لبنانی درباره حفظ وحدت و همدلی گفت‌وگو كردیم كه آنها نیز از این موضوع استقبال كردند.

رئیس جمهور در پایان بااشاره به فرارسیدن موسم حج ابراهیمی تصریح كرد: شما میزبان میهمانان و زائران خدا هستید و امیدوارم زحمات‌ شما در این میزبانی مورد تایید و قبول خداوند قرار گیرد.../خبرگزاری فارس


ویدیو مرتبط :
قطع گفت وگوی زنده رئیس جمهور از تلویزیون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گفت‌وگوی تلفنی اوباما با پادشاه عربستان درباره توافق هسته‌ای با ایران



اخبار,اخبار بین الملل,گفت‌وگوی تلفنی اوباما با پادشاه عربستان


اخبار بین الملل - گفت‌وگوی تلفنی اوباما با پادشاه عربستان درباره توافق هسته‌ای با ایران

رئیس جمهور آمریکا با پادشاه عربستان درباره توافق هسته‌ای بین ایران و کشورهای ۱+۵ در ژنو گفت‌وگو کرد.

به گزارش فارس، باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه با عبدالله بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان تماس تلفنی برقرار کرد و با وی درباره مسائل مهم منطقه، از جمله توافق هسته‌ای ژنو گفت‌وگو کرد.

بر اساس گزارش شبکه خبری العربیه، پادشاه عربستان درباره توافق هسته‌ای بین ایران و کشورهای 1+5  گفت که این توافق «در صورت وجود حسن نیت»، می‌تواند گام اولیه به سمت حل و فصل جامع مسئله هسته‌ای ایران باشد.

عبدالعزیز در این گفت‌وگوی تلفنی گفت: «هر راه حلی در این مورد باید به حذف تمامی سلاح‌های کشتار جمعی، به ویژه سلاح‌های هسته‌ای از خاورمیانه و خلیج (فارس) منجر شود.»

دولت باراک اوباما پس از توافق هسته‌ای که چند روز پیش در ژنو حاصل شد تلاش کرده به کشورهای هم‌پیمانش اطمینان خاطر بدهد توافق با ایران به ارتباطات آمریکا با آن کشورها لطمه نخواهد زد.

اخبار بین الملل - فارس