اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گریه های دیوانه وار مبارک برای قذافی


دیکتاتور سرنگون شده مصر به طور دیوانه واری بر مرگ دردناک قذافی دیکتاتور لیبی گریست.

پایگاه النخیل در مطلبی با عنوان "گریه مبارک برای قذافی" آورده است : یک منبع پزشکی مصری فاش کرد که حسنی مبارک رئیس جمهور مخلوع مصر که در حبس اجباری در مرکز پزشکی به سر می برد به محض مشاهده کشته شدن سرهنگ معمر قذافی به صورت دیوانه وار شروع به گریه کرد.

این پایگاه به نقل از منبع فوق آورده است : گریه مبارک به حدی شدید بود که نزدیک بود قلبش از کار بیفتد، اما پزشکان به سرعت وارد عمل شدند و آرامش بخش به وی تجویز کردند.

پایگاه مذکور می افزاید : هنگامی که مبارک قذافی را کشته شده دید، ترس و رعب سراسر وجودش را فرا گرفت و از بیم گرفتار شدن به سرنوشت قذافی به صورت دیوانه وار شروع به گریه کرد.

این پایگاه بیان کرد: نیروهای امنیتی مصر تدابیر شدید امنیتی در اطراف مرکز پزشکی و در اتاق مبارک به وجود آوردند به ویژه اینکه وی به اتهام کشتار انقلابیون ۲۵ ژانویه تحت محاکمه به سر می برد.

پایگاه فوق افزود: مبارک و قذافی روابط بسیار خوبی با یکدیگر داشتند و منابع رسانه ای مصر فاش کردند که در یکی از اداره های موسوم به مبارزه با الزندقه در طرابلس، اسنادی یافت شده است که نشانه همکاری دستگاههای امنیتی رژیمهای سابق مصر و لیبی برای پاکسازی گروههای جماعت اسلامی مصر در سال ۲۰۰۷ بوده است.

منبع: مهر



ویدیو مرتبط :
نوایی دیوانه وار زیبا و رویایی : دیوانه شو از مولانا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معمر قذافی، سرهنگ دیوانه بادیه نشین


معمر محمد عبدالسلام أبو منیار القذافی در سال ۱۹۴۲ در شطیب الکرعیه در وادی جارف در استان سرت، تریپولی تانیا به دنیا آمد.