اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گردشگران آمریكایی و اروپایی فردا به ایران می آیند



اخبار,اخبار اجتماعی,گردشگران آمریكایی

گروه جدید گردشگران خارجی از کشورهای اروپایی و آمریکا فردا وارد ایران می شوند.

به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ صبح فردا یک گروه از گردشگران خارجی از کشورهای آلمان، آمریکا، انگلیس، ترکیه، هلند، سوئیس و اتریش وارد شهر تبریز خواهند شد.

این گردشگران پس از ورود با قطار زندگی از برخی اماکن تاریخی شهرهای تبریز، زنجان، یزد، اصفهان، سعادت شهر، شیراز و تهران بازدید خواهند کرد.

براساس زمان بندی صورت گرفته این گروه 19 مهر کشور را ترک خواهند کرد.

اخبار اجتماعی - صدا و سیما


ویدیو مرتبط :
گردشگران خارجی قطار قطار به ایران می آیند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گردشگران اروپایی با قطار به ایران می آیند


برای نخستین بار یک آژانس توریستی خصوصی در اروپا یک تور 15 روزه برای سفر با قطار از بوداپست به تهران را برای سال 2014 برنامه ریزی کرده است.

عصر ایران: برای نخستین بار یک آژانس توریستی خصوصی در اروپا یک تور 15 روزه برای سفر با قطار از بوداپست به تهران را برای سال 2014 برنامه ریزی کرده است.

شرکت توریستی "MIR" این تور 15 روزه را با قیمت 13 هزار دلار برای دو نفر و 20 هزار دلار برای یک نفر از 14 تا 28 اکتبر سال 2014 (22 مهر تا 6 آبان سال 1393) برنامه ریزی کرده است.

برنامه این سفر با قطار که از بوداپست مجارستان آغاز می شود با عبور از کشورهای رومانی، بلغارستان و ترکیه و بازدید از برخی آثار تاریخی و فرهنگی این کشورها آغاز می شود و با عبور از ترکیه به ایران ختم می شود.

در ایران نیز این تور نخستین شب توقف خود را برای  بازدید از گنبد سلطانیه در شهر زنجان آغاز خواهد کرد و سپس برای بازدید از آتشکده قدیمی زرتشتیان عازم شهر  یزد خواهد شد.

روزهای دوازدهم و سیزدهم این تور به بازدید ازآثار تاریخی اصفهان و  دیدار مجموعه تاریخی پرسپولیس در شیراز اختصاص دارد و در نهایت روزهای چهاردهم و پانزدهم این تور به بازدید از  شهر تهران از جمله اماکن تاریخی این شهر همچون کاخ گلستان که اخیرا نام آن در فهرست آثار تاریخی یونسکو ثبت شده است، خاتمه می یابد.

این نخستین بار است که یک شرکت اروپایی توری با قطار برای بازدید از ایران با عنوان " جواهرات ایران" (jewels of Persia) ترتیب داده است.