اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گربه آمریكایی نامزد انتخابات سنا شد



 

 

 

انتخابات سنا,نامزد انتخابات سنا

 

در تلاش برای به سخره گرفتن سیاستمداران آمریكایی، یك آمریكایی گربه خود را برای انتخابات سنای این كشور نامزد كرد!


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه اماراتی دارالخلیج، این فرد آمریكایی، "هانك"، گربه ۹ ساله خود را با قرار دادن عكس و رزومه اش در یك سایت تبلیغاتی ، نامزد انتخابات مجلس سنای این كشور معرفی كرد.

 

این گربه آمریكایی كه با ظاهری آراسته و كراواتی در گردنش در تصویر حاضر است، در رزومه خود عنوان داشته كه در شهر سبرسنگفیلد از مادری آواره در خیابان ها متولد شده و با جدیت و تلاش به همه خواسته هایش دست یافته است!

 

در همین راستا، شبكه "دبلیو آر سی تی وی" آمریكا گزارش داد: هانك در تبلیغات خود اعلام كرده است كه ایجاد فرصت های شغلی بیشتر و بهبود شرایط زندگی برای شهروندان آمریكایی از جمله اهداف و اولویت های وی است!

 

همچنین سایت تبلیغاتی هانك نیز اعلام كرده است كه برای یافتن طرفداران هانك جهت كمك برای تبلیغات بیشتر تلاش می كند./خبرگزاری ایسنا


ویدیو مرتبط :
کلیپی از حاشیه انتخابات هیئت فوتبال استان فارسl درگیری لقظی کفاشیان با نامزد انتخابات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک گربه نامزد انتخابات سنا شد! + عکس


"هانك"، گربه 9 ساله خود را با قرار دادن عكس و رزومه‌اش در یك سایت تبلیغاتی‌، نامزد انتخابات مجلس سنای این كشور معرفی كرد.

ایسنا: در تلاش برای به سخره گرفتن سیاستمداران آمریكایی، یك آمریكایی گربه خود را برای انتخابات سنای این كشور نامزد كرد!

 این فرد آمریكایی، "هانك"، گربه 9 ساله خود را با قرار دادن عكس و رزومه‌اش در یك سایت تبلیغاتی‌، نامزد انتخابات مجلس سنای این كشور معرفی كرد.



این گربه آمریكایی كه با ظاهری آراسته و كراواتی در گردنش در تصویر حاضر است، در رزومه خود عنوان داشته كه در شهر سبرسنگفیلد از مادری آواره در خیابان‌ها متولد شده و با جدیت و تلاش به همه خواسته‌هایش دست یافته است!

در همین راستا، شبكه "دبلیو آر سی تی وی" آمریكا گزارش داد: هانك در تبلیغات خود اعلام كرده است كه ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر و بهبود شرایط زندگی برای شهروندان آمریكایی از جمله اهداف و اولویت‌های وی است!

همچنین سایت تبلیغاتی هانك نیز اعلام كرده است كه برای یافتن طرفداران هانك جهت كمك برای تبلیغات بیشتر تلاش می‌كند.