اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گران ترین پیتزای جهان، 3 میلیون تومان (+عكس)



 

گران ترین پیتزای جهان، 3 میلیون تومان (+عكس)

 

 

به گزارش آخرین نیوز به نقل از بانکی، دامنیکو کرولا گرانترین پیتزای جهان را با خوراک ها گران قیمت از جمله گوشت گوزن،سس گوجه مخصوص، ماهی قزل  آلا دودی اسکاتلندی، خرچنگ تازه و ترد و خاویار پخت کرده است. این پیتزا برای تامین هزینه‌های  خیریه در حراجی به قیمت ۳۰۰۰ دلار به فروش رفت.

 

اگر احیانا به دنبال عجیب ترین پیتزا جهان به لحاظ محتوایش بودید در نیویورک و رستوران نینو بلیزیما سراغ آن را بگیرید. شما با پرداخت هزینه گزاف ۱۰۰۰ دلار و یا ۱۲۵ دلار برای یک برش پیتزا می توانید دست خود را زیر یک پیتزای لوکس که محتوایش انواع خاویارهای دنیا ، خرچنگ تازه و پیاز و خامه بگیرید و میل کنید.

البته شاید با شرایط بد اقتصاد امروز بهتر باشد به یک برش آن راضی باشید، البته اگر به این رستوران رسیده باشی!.../آخرین نیوز


ویدیو مرتبط :
کلیپ گران ترین و خوشمزه ترین پیتزای جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كشف گران‌قیمت‌ترین سنگ عقیق جهان (+عكس)



بزرگ‌ترین و زیباترین سنگ عقیق جهان در معادن جنوب کشور استرالیا توسط یک معدنچی کشف شد.

 بسیاری از کارشناسان جواهرات قیمتی معتقدند که این سنگ عقیق در طول میلیون‌ها سال و از فسیل دایناسورهای مدفون در گل‌ولای زمین تشکیل شده است.

جان دانستون، معدنچی زغال‌سنگ معادن جنوب استرالیا در مورد کشف این سنگ شگفت‌انگیز گفت: این سنگ عقیق به طور کاملا شگفت‌انگیزی براق و مملو از رنگ‌های متنوعی است و به همین دلیل آن را به نام رنگین‌کمان خالص نامگذاری کرده‌ایم.

وی در ادامه افزود: طبق محاسبات انجام شده توسط متخصصان سنگ‌شناسی قیمت این جواهر نایاب بیش از یک میلیون دلار برآورد شده است.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,بزرگ‌ترین سنگ عقیق جهان

 

اخبار گوناگون - ایسنا