اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گران‌ترین کارواش جهان +عکس



گران‌ترین کارواش جهان +عکس

همه آنهایی که صاحب خودرو هستند از دردسرهای شست شوی خودرو خبردارند و میدانند که کارواش بهترین و ساده ترین راه برای شست شوی خودرو است ولی کارواش هم مشکلاتی مانند هزینه های بالا دارند.


بسیاری ترجیح می دهند تا خودروی خود را در خانه با مقدار کمی آب و مواد شوینده بشویند و از پرداخت هزینه اضافی به کارواش ها پرهیز کنند ولی عده ای نیز پیدا می شوند که حاضرند برای یک شست شو هزینه های باورنکردنی بپردازند.

به تازگی در اسکاتلند یک کارواش خاص تاسیس شده است که مبالغ باورنکردنی از صاحبان خودرو دریافت می کند. این کارواش برای یک شست شوی کامل هزینه ای نزدیک به 150 هزار دلار دریافت می کند که هم قیمت یک خودروی اسپرت است.

گران‌ترین کارواش جهان , کارواش

"پاول ویلکینس" که صاحب این کارواش است در مورد قیمت بالای شست شو اینگونه توضیح می دهد که این کارواش برای رانندگان ساده ساخته نشده است بلکه برای افرادیست که کلکسیون هایی از خودروهای قدیمی را نگه می دارند و نمی خواهند ذره ای کثیفی روی خودرویشان باشد.

این کارواش آخرین سیستم های شست شو را در اختیار دارد و همچنین برای آنکه آسیبی به خودروهای گران وارد نشود در اتاقک های مخصوص آن ها را نگه داری می کنند. صاحب کارواش می گوید سالانه شاید سه خودرو را با این قیمت بتوانیم بشوییم.

گران‌ترین کارواش جهان , کارواش

منبع:yjc.ir


ویدیو مرتبط :
گران ترین انگشتر جهان+عکس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گران‌ترین گورستان نظامی جهان+عکس



 

 

به گزارش شفاف به نقل از روزنامه دیلی‌تلگراف با انتشار تصاویر جدید و با کیفیت بالای ماهواره عکس‌برداری گوگل‌ارث گران‌ترین گورستان نظامی جهان که قیمت آن ۳۵ بیلیون دلار آمریکا برآورد شده است برای اولین بار رونمایی شد.

این محوطه حدودا ده هزار کیلومتر مربعی که با نام پایگاه هوایی “داویس‌مونتان” شناخته می‌شود خانه ابدی هزاران هواپیما و بالگرد و تجهیزات هوایی مستعمل و از رده خارج است که توسط ایالات متحده و متحدان این کشور از رده خارج شده‌اند.

این محوطه نظامی با قدمت ۶۰ سال که اندازه‌ای تقریبا برابر ۱۳۰۰ زمین فوتبال دارد در کویر تاسکون در ایالت آریزونا قرار دارد و محل گروه تعمیر و نگهداری و بازسازی تجهیزات هوایی شماره ۳۰۹ و تنها انبار هواپیماهای خارج از رده ایالات متحده است.

اکنون برای اولین بار عکس‌هایی حیرت‌آور و با کیفیت بالا از این محوطه که با نام گورستان ضایعات “Bonyard” شناخته می‌شود توسط برنامه گوگل‌ارث عرضه شده است.از این پایگاه که در سال ۱۹۴۶ طراحی شده است به طور معمول برای استراحتگاه ابدی هزاران تجهیزات خارج از رده و مرکزی برای استفاده از قطعات مستعمل استفاده می‌شود.

در این پایگاه هواپیماهایی نظیر B-52، F14 Tomcats که در فیلم “Top Gun” استفاده شده بود و هواپیمای A-10 Thunderbolt دیده می‌شود..../شفاف


گران‌ترین گورستان نظامی جهان+عکس

 

 

گران‌ترین گورستان نظامی جهان+عکس

 

 

گران‌ترین گورستان نظامی جهان+عکس

 

 

گران‌ترین گورستان نظامی جهان+عکس