اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گرانقیمت ترین اتومبیل دنیا رونمایی شد +(تصاویر)



گرانقیمت ترین اتومبیل دنیا رونمایی شد +(تصاویر)

لامبورگینی از گرانقیمت ترین اتومبیلهای دنیا به عنوان یک مدل بسیار پرسرعت با قیمت 5 میلیون و 332 هزار و 800 دلار رونمایی کرده است.

لامبورگینی وننو رودستر یک هایبر اتومبیل با تعداد محدودی است که بدون سقف ساخته شده است. رودستر (roadster) به اتومبیلهای بدون سقفی گفته می شود که دارای ظرفیت 2 سرنشین هستند.

این خودرو توسط شرکت ایتالیایی لامبورگینی شبیه یک اتومبیل مسابقه ای طراحی شده اما کاملا خیابانی است.

لامبورگینی وننو رودستر را مجهز به قدرت 750 اسب بخاری و موتور V12 با ظرفیت 6.5 لیتری کرده است که این امر به موتور سرعت صرف تا صد 2.9 ثانیه ای داده که می توان گفت این سرعت از 354 کیلومتر در ساعات نیز بیشتر می شود.

این اتومبیل گرانقیمت از فیبرکربن سبک وزن ساخته شده، از مدل دارای سقف تنها سه دستگاه ساخته شده اما قرار است تعداد آن به 9 دستگاه برسد.

قیمت این دستگاه اتومبیل بیش از 10 برابر قیمت مدل آونتادور است و همین رقم می تواند یک فورد Fiestas 335 را خریداری کند. شرکت ایتالیایی لامبورگینی، وننو رودستر را یکی از استثنائی ترین ابراتومبیلهای اسپرت در تمام دوران توصیف کرده است.

این اتومبیل بدون سقف دارای یک پوشش غلطان روی سقف است که آن هم برای رعایت بهترین حد امنیت نصب شده است. طراحی این اتومبیل تا حد امکان روی ایرودینامیک و ثبات متمرکز شده است.

این اتومبیل به عنوان بخشی از پنجاه سالگی لامبورگینی معرفی شد و فروش آن در سال آتی میلادی صورت می گیرد.

گرانقیمت ترین اتومبیل دنیا , لامبورگینی

 

گرانقیمت ترین اتومبیل دنیا , لامبورگینی

 

گرانقیمت ترین اتومبیل دنیا , لامبورگینی

 

گرانقیمت ترین اتومبیل دنیا , لامبورگینی

مهر

 


ویدیو مرتبط :
زوم تک - اتومبیل های گرانقیمت جهان را بشناسیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین ساعت کلاسیک هوشمند دنیا رونمایی شد + تصاویر



اخبار علمی - اولین ساعت کلاسیک هوشمند دنیا رونمایی شد + تصاویر

دانشمندان از تلفیق هنر و فناوری برای ساخت یک ساعت هوشمند که به نمونه‌های کلاسیک امروزی شباهت خیره کننده دارد، به تازگی استفاده کرده، محصولی منحصر به فرد تولید کرده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دانشمندان نخستین ساعت هوشمند لوکس ویژه آقایان را طراحی کرده‌‌اند.

 

اخبار ,اخبار علمی ,اولین ساعت کلاسیک هوشمند دنیا

 

گفتنی است، در این ساعت که به شکل ساعت‌های کلاسیک و سنتی طراحی شده، به جای نمایش عقربه‌ها یک صفحه نمایش لمسی فوق حساس تعبیه شده است.

 

اخبار ,اخبار علمی ,اولین ساعت کلاسیک هوشمند دنیا

بررسی‌ها نشان می‌دهند با استفاده از این ساعت هوشمند فرد کاربر قادر به برقراری تماس، جواب دادن به تماس‌ها و همینطور برقراری ارتباط با گوشی هوشمند خود خواهد بود.

 

اخبار ,اخبار علمی ,اولین ساعت کلاسیک هوشمند دنیا

 

طراحان هدف از ساخت این smart watch را ایجاد تفاوت در ظاهر فنی و دیجیتالی آن و ایجاد نوعی زیبایی کلاسیک در ساختار ساعت معرفی کرده‌اند.

 

کاربر با استفاده از این ساعت هوشمند می‌‌تواند به باز و بسته کردن برنامه‌های کاربری پرداخته، حتی بند چرمی ساعت خود را تعویض نماید. طراحان این ساعت اعلام کرده‌اند که آن ساعت کوچکترین حساسیتی برای پوست افراد ایجاد نخواهد کرد.

اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران