اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کودک ۹ ساله قربانی حادثه جاده مرند- جلفا



مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت: شامگاه دیروز شنبه کودک ۹ ساله قربانی حادثه جاده مرند- جلفا شد.

حبیب حسینقلی زاده در گفتگو با مهر با بیان اینکه ساعت ۱۸:۱۰ دیروز شنبه به دنبال برخورد خودرو سواری با عابر پیاده، عابر پیاده ۹ ساله جان خود را از دست داد، گفت: این حادثه در سه راهی زال اتفاق افتاد.

وی سپس ادامه داد: با اطلاع این حادثه به مرکز اپراتوری اورژانس ۱۱۵مرند که در جاده مرند- جلفا، سه راهی زال بود، پایگاه فوریتهای پزشکی عریان تپه به محل اعزام شد و متاسفانه تکنسینهای اعزامی با بررسی وضیعت مصدوم، فوت عابر پیاده را که بعلت شدت حادثه در دم فوت کرده بود تائید کردند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی در پایان با انتقاد از تجمع بی مورد مردم در محل حادثه گفت: تجمع در محل حوادث، احتمال بروز حوادث آتی را افازیش می دهد و همچنین ارائه خدمات امدادگران و عوامل انتظامی را با مشکل مواجه می کند.


 اخبار حوادث  - مهر 


ویدیو مرتبط :
تصادف مرگبار تریلر در جاده جلفا - مرند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کودک 4 ساله قربانی بی‌احتیاطی پدر و مادرش شد




اخبار حوادث - کودک 4 ساله قربانی بی‌احتیاطی پدر و مادرش شد

سرپرست پلیس راه استان زنجان از برخورد کامیون با یک کودک 4 ساله در محور زنجان- میانه خبر داد.

سرهنگ شیر محمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: در ساعت 15:30دقیقه عصر روز گذشته پدر و مادری که یک لحظه از فرزند 4 ساله خود غافل شدند حادثه جبران ناپذیری را رقم زدند.

این مقام مسئول پلیس در ادامه افزود: کودک از غفلت والدینش استفاده کرد و به خاطر بازیگوشی بچگانه‌اش به وسط خیابان رفت که در همان لحظه کامیونی او را زیر گرفت و کودک به دیار باقی رهسپار کرد.

وی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس علت حادثه را 50درصد از جانب راننده کامیون به علت عدم توجه به جلو و 50درصد از جانب والدین به علت عدم حضانت فرزند اعلام کردند.
 اخبار حوادث - باشگاه خبر نگاران