اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کودک دوساله، ابرقهرمانی باقدرت باورنکردنی + تصاویر



این کودک که این ماه دوساله شد، با انعطاف بدنی فوق‌العاده‌اش در شبکه‌های مجازی بسیار معروف شده است.

ویدئویی از یک کودک ایرانی با نام آرات حسینی در اینترنت پخش‌شده است که در آن آرات 9 ماهه از میله بارفیکس آویزان شده و تاب می‌خورد. در ادامه ویدئو او کمی قبل از تولد دوسالگی‌اش پشتک‌وارو می‌زند. این کودک نوپای ایرانی که این ماه دوساله شد، با انعطاف بدنی فوق‌العاده‌اش در شبکه‌های مجازی بسیار معروف شده و تنها در اینستاگرام 18000 طرفدار دارد.

 

اخبار,اخبار گوناگون,ژیمناستیک

 

پدر و مادر وی با نام‌های محمد و فاطمه، ساکن بابل از شهرهای استان مازندران هستند. آن‌ها می‌گویند که فرزندشان هیچ آموزش خاصی ندیده است و فقط روزی 10 تا 20 دقیقه ورزش می‌کند. به گفته محمد روزی از سر کار به خانه برگشتم و انگشتم را توی دست آرات گذاشتم. او به‌آرامی بیدار شد، انگشتم را محکم گرفت و خودش را بالا کشید و پاهایش را از زمین بلند کرد. در آن لحظه از قدرت و توان بدنی او جا خوردم.

 

اخبار,اخبار گوناگون,ژیمناستیک

 

آرات دوساله یک یوگی کامل است و بسیاری از حرکات سنتی ورزش ژیمناستیک مثل پشت وارو را به‌راحتی انجام می‌دهد. این کودک بسیاری از حرکاتش را در مکان‌های غیرمعمول و عجیب خانه انجام می‌دهد مثل بالای تلویزیون، روی کابینت‌های آشپزخانه، روی نرده‌ها. او حتی از دیوار هم بالا می‌رود.

 

اخبار,اخبار گوناگون,ژیمناستیک

 

اخبار,اخبار گوناگون,ژیمناستیک

 

در ویدئویی دیگر نیز او با وزنه‌ای 6.5 کیلویی بر پشت خود تمرین نشست‌وبرخاست را اجرا می‌کند. لازم به ذکر است که یوگی به کسی اطلاق می‌شود که به‌طور پیوسته به ورزش یوگا می‌پردازد و حرکات خاص آن را به‌خوبی اجرا می‌کند.

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
مردی باقدرت باورنکردنی!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این کودک دوساله از غذا خوردن هراس دارد + تصاویر



خطای پزشکی برای درمان یک کودک 3 هفته‌ای سبب شده او تا به حال که نزدیک به دو سال سن دارد از خوردن هر ماده غذایی واهمه داشته باشد.

یک دختر دو ساله به نام Erie  Bigwood از سه هفتگی مبتلا به اختلال و هراس از خوردن غذا شده است.

این کودک دوساله از غذا خوردن هراس دارد + تصاویر

گفتنی است، هنگامی که این کودک 3 هفته سن داشته باشد در اثر ابتلا به یک بیماری پزشکان مجبور به وارد کردن داروی آنتی بیوتیک از طریق سرنگ به دهان او شده‌اند و در اثر این کار او دچار اختلال هراس از غذا خوردن با دهان شده است.

این کودک دوساله از غذا خوردن هراس دارد + تصاویر

بررسی‌ها نشان می‌دهند، در حال حاضر او توسط لوله متصل به بینی خود تغذیه می‌شود و یک کوله پشتی مخصوص حمل غذای مخصوص با قابلیت پمپ به بینی خود دارد.

 

والدین او در تلاش هستند با جمع‌آوری پول شرایط انتقال او به یک کلینیک تخصصی در کشور اتریش را فراهم کنند که در آنجا به کمک روان درمانی او را تشویق به خوردن غذا از طریق دهان کنند.

این کودک دوساله از غذا خوردن هراس دارد + تصاویر

علاوه بر عدم تمایل به خوردن غذا این کودک از رفلاکس شدید اسید معده به مری نیز رنج می‌برد و روزها حتی تا 10 مرتبه دچار استفراغ و بالا آوردن مواد غذایی موجود در معده خود می‌شود.

لوله تغذیه کننده او هر هفته 6 بار باید تعویض شود و والدین او تلاش سختی برای حمایت و کنترل وضعیت سلامت کودک خود بخرج می‌دهند.

این کودک دوساله از غذا خوردن هراس دارد + تصاویر

این کودک همچنین از آلرژی به مواد خوراکی چون شیر، گندم و تخم‌مرغ رنج می‌برد و با خوردن این مواد نیاز به بستری در بیمارستان پیدا می‌کند.

این کودک دوساله از غذا خوردن هراس دارد + تصاویر

والدین او امیدوار هستند راه‌حل درمانی برای رفع کودک آنها پیدا شود.
اخبارعلمی - باشگاه خبرنگاران